تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819751403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مردمي به توسعه مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۵:۹ب.ظ)
دبيرکل خانه صنعت و معدن کشور: اقتصاد مردمي به توسعه مي رسد دبير کل خانه صنعت و معدن کشور ازوجود انحصارات در اقتصاد کشور که مانع توسعه است، خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن شرکا در جلسه کارگروه صادرات که با حضور اعضاي کميسيون صنايع و معادن مجلس در اتاق بازرگاني خراسان رضوي برگزار شد اظهار کرد: ايران يکي از چند کشوري است که داراي تورم قوانين بوده و از بيش 10 هزار قانون برخوردار است و متأسفانه بُعد نظارتي مجلس شوراي اسلامي در هيچ دوره‌اي به جايگاه ويژه خود نرسيده و از قانون تا اجرا فاصله بسياري داريم.
وي با بيان اينکه براي جلوگيري از رکود تورمي نيازمند حمايت منطقي و علمي از توليد و از ميان بردن انحصارات هستيم افزود: انحصارات مانع توليد بوده و بخش خصوصي را به سمت رانت و ... هدايت مي‌کند.
وي با اشاره به اينکه در توجه به از بين بردن انحصارات مي‌توان به سرمايه‌گذاري دولت در منطقه زاگرس اشاره کرد و اينکه سرمايه‌گذاري دولت در خراسان بسيار ضعيف است بايد اذعان کرد: اين مسئله يکي از موانع توسعه است.
دبير کل خانه صنعت و معدن کشور خاطرنشان کرد: اقتصاد بايد مردمي شود تا به توسعه دست يابيم و اگر در حوزه انحصار قرار گيرد چيزي جز فساد را در بر نخواهد داشت.
وي با تأکيد بر اينکه پاشنه آرشيل اقتصادي کشور نظام مالي و مالياتي است گفت: با توصيه و سفارش مشکلات بانکي کشور اصلاح نمي‌شود و رشد تعدد بنگاه‌هاي مالي و اعتباري در کشور و خراسان نشان از فقر سلامت در اين زمينه است.
اين مقام مسئول با اشاره به اينکه در حال حاضر 5 هزار و 300 روستا فاقد آب آشاميدني هستند و اگر امروزه به دنبال فولاد بوده‌ايم سال ديگر با کمبود کنسانسره مواجه مي‌شويم افزود: بايد در اين راستا در پي استراتژي جامع بوده و مسايل را از بالا به پايين بنگريم چرا که هرگز نمي‌توان زمان را از جهان خريداري کرد.
دبير کل خانه صنعت و معدن کشور در خاتمه بيان کرد: متأسفانه هميشه براي مشکل و رفع مشکل سخن گفته‌ايم اما به آينده توجهي نداريم در حالي که پيش‌نياز تحقق توسعه واقعي جامعه نظام مالي و مالياتي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن