تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چين در برقراري روابط راهبردي با ايران، فرصت را از دست ندهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۵۷ب.ظ)
محسن رضايي در ديدار با سفير چين: چين در برقراري روابط راهبردي با ايران، فرصت را از دست ندهد رضايي گفت: سياست راهبردي جمهوري اسلامي ايران با غرب و به ويژه آمريکا به هيچ وجه به دوران قبل از انقلاب برنخواهد گشت لذا چين بايد قدر اين فرصت را بداند.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار با سفير چين در تهران با اشاره به حضور گسترده اتباع اروپايي و غربي در ميان اين جنايتکاران، بر لزوم همکاري کشورهاي صاحب نفوذ براي حل اين مسئله تاکيد کرد و افزود: باتوجه به موضع مناسب چين در مقابل آتش افروزي غربي‌ها در منطقه، چين مي‌تواند پرچمدار خلع سلاح اتمي در منطقه و به ويژه در مورد اسراييل باشد و مطمئنا اگر اين اتفاق بيفتد ايران، عراق، سوريه و لبنان هم از اين مسئله حمايت همه جانبه خواهند کرد.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه بر لزوم گسترش تعاملات دو طرف در حوزه‌هاي سياسي ـ امنيتي علاوه بر حوزه‌هاي تجاري و اقتصادي تاکيد کرد و افزود: از آنجايي که سياست راهبردي جمهوري اسلامي ايران با غرب و به ويژه آمريکا به هيچ وجه به دوران قبل از انقلاب برنخواهد گشت لذا چين به عنوان يکي از مهمترين شرکاي ايران در حوزه هاي مختلف بايد قدر اين فرصت را بداند و دست از برخي احتياط‌هاي بي‌مورد بردارد.
گفتني است سفير چين نيز که تا دو ماه پيش به عنوان نماينده اين کشور در مذاکرات ايران و 5+1 حضور داشت در اين ديدار ضمن ابراز خوشحالي از حضور درکشورمان به عنوان سفير، روند مذاکرات هسته‌اي را مثبت و البته بسيار دشوار ارزيابي کرد و با توجه به موقعيت راهبردي دو کشور در تحولات منطقه‌اي و بين‌المللي، گفت: چنانچه طي يک سال گذشته سطح تبادلات تجاري و اقتصادي دو کشور بسيار گسترش يافته اميدوارم اين مسئله در حوزه‌هاي ديگر نيز اتفاق بيفتد و من به سهم خودم تمام تلاشم را در اين مورد انجام خواهم داد.
وي افزود: بيش از يک سال است که جمهوري خلق چين پيشنهاد منطقه عاري از سلاح هسته‌اي را مطرح کرده و از جمهوري اسلامي ايران نيز مي خواهيم از اين مسئله حمايت کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن