تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821085737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرس وحشی یک مرد روستایی را در پیرانشهر مجروح کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خرس وحشی یک مرد روستایی را در پیرانشهر مجروح کرد مهاباد - ایرنا - حمله یک خرس وحشی به یک مرد روستایی در شهرستان مرزی پیرانشهر وی را راهی بیمارستان کرد.


مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرد 45 ساله عصر روز گذشته هنگام کوهپیمایی در مناطق کوهستانی منطقه لندی شیخان (قلات شاه) هنگام عبور از یک منطقه کوهستانی با یک قلاده خرس مواجه می شود.
کامل شکریازی گفت: این خرس پس از حمله به این مرد با وی گلاویز شده و پس از گاز گرفتن بازوی راستش وی را به شدت زخمی می کند.
وی افزود: این مرد پس از درگیری با این خرس توانست سرانجام از چنگال وی خود را خارج کرده و نجات پیدا کند.
شکریازی گفت: این فرد با کمک یکی از همراهان خود، برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان مراجعه کرده و اقدامات اولیه درمانی برای وی انجام شده و واکسن های هاری و کزار نیز به وی تزریق می شود.
وی اضافه کرد: این مصدوم در حال حاضر از سوی واحد بیماری های مرکز بهداشت پیرانشهر تحت مداوا و مراقبت قرار دارد و باید در پنج نوبت واکسن هاری را دریافت کند.
وی از گردشگران خواست هنگام کوهپیمایی در مناطق کوهستانی این شهرستان به دلیل احتمال حمله حیوانات وحشی از جمله خرس و گرگ از تک روی و جدا شدن از گروه خودداری کنند.
وی اضافه کرد: در سال جاری در این شهرستان تاکنون 48 مورد گاز گرفتگی حیوانات روی داده که 38 مورد آن گازگرفتگی سگ، دو مورد خرس، دو مورد گرگ، دو مورد اسب، چهار مورد گربه و یک مورد شغال بوده است.
شهرستان پیرانشهر با 123 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7512/584/581



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن