تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات مناسب دفاتر پيشخوان شهري و روستايي به مردم مستلزم برنامه ريزي، خلاقيت و نوآوري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۷:۱۳ب.ظ)
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار قم: ارائه خدمات مناسب دفاتر پيشخوان شهري و روستايي به مردم مستلزم برنامه ريزي، خلاقيت و نوآوري است معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار قم گفت: ارائه خدمات مطلوب و مناسب دفاتر پيشخوان شهري و روستايي به مردم و كسب رضايت مشتريان مستلزم برنامه ريزي، خلاقيت و نوآوري، كسب آموزشها و مهارت هاي لازم وآشنايي مديران دفاتر با مفاهيم بازاريابي مي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اكبر مرتضايي قهرودي در جلسه بررسي روند واگذاري خدمات دستگاه هاي اجرايي استان به دفاتر پيشخوان شهري و روستايي كه با حضور مديران و كارشناسان دستگاه هاي اجرايي، در محل دفتر معاونت توسعه مديريت و منابع انساني برگزار شد، با اشاره به اين نكته كه كارگروه دفاتر پيشخوان با عزم و اراده جدي در جهت رفع موانع و مشكلات مربوط به حوزه دفاتر پيشخوان گامهاي مهم و اساسي را برداشته است و با ايجاد ارتباط و تعامل مثبت و مطلوب با ساير دستگاه ها در جهت ارتقاء سطح كيفي وكمي دفاتر تلاش مي نمايد، اظهار اميدواري كرد: در فضاي مناسب بوجود آمده زمينه هاي رشد و ارتقاء دفاتر و در نتيجه حركت در مسير پيشرفت و بالندگي و بالا بردن كيفيت ارائه سرويس و رضايتمندي مردم و مشتريان از نوع و نحوه ارائه خدمات را شاهد باشيم.
رئيس كارگروه دفاتر پيشخوان استان قم در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم و كسب رضايت مشتريان مستلزم برنامه ريزي، خلاقيت و نوآوري، كسب آموزشها و مهارت هاي لازم وآشنايي مديران دفاتر با مفاهيم بازاريابي مي باشد.
وي ادامه داد: از انجمن صنفي دفاتر پيشخوان و ساير مسئولين ذيربط مي خواهيم تا با برگزاري كلاس هاي آموزشي نظير حسابداري، بيمه و بازاريابي زمينه هاي لازم جهت آشنايي هرچه بهتر مديران دفاتر با اين مقولات را فراهم نمايند.
در ادامه توكلي بينا مدير عامل شركت آب و فاضلاب شهري، نصيري مدير بهره برداري شركت گاز، جباري مديريت شعب پست بانك، رحيمي مديركل پست و رمضاني مديركل فناوري اطلاعات استانداري و دبير كارگروه نقطه نظرات و پيشنهادات خود را درخصوص رفع مشكلات مربوط به دفاتر پيشخوان بيان نمودند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن