تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814700760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه های سفر رییس جمهور به شهرکرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه های سفر رییس جمهور به شهرکرد شهرکرد - ایرنا - سفر روز چهارشنبه رییس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری و سخنرانی ایشان در جمع هزاران نفر از مردم این استان در شهرکرد با حاشیه هایی همراه بود.


به گزارش ایرنا، پیش از سخنرانی رییس جمهور مجری برنامه، از رییس جمهور بخاطر انتخاب استاندار بومی برای چهارمحال و بختیاری تشکر کرد که با استقبال شرکت کنندگان در مراسم همراه شد.
** پیش از سخنرانی رییس جمهور بسیاری از مردم حاضر در ورزشگاه در حال نوشتن نامه برای رییس جمهور بودند.
** یک نفر در حالیکه کاور زرد رنگ به تن داشت در بین جمعیت، نامه های مردم برای رییس جمهور را جمع آوری می کرد.
** تعدادی از عشایر استان چهارمحال و بختیاری در حالیکه محلی عشایر را به تن داشتند، در جمع استقبال کنندگان از رییس جمهور حضور داشتند.
** بسیاری از شرکت کنندگان، پرچم کشور ایران و عکس هایی از مقام معظم رهبری و رییس جمهور را در داست داشتند و به هنگام سخنرانی رییس جمهور با تکان دادن پرچم ها علاقه خود به رییس جمهور را نشان دادند.
** پیش از سخنرانی رییس جمهور ، مجری برنامه رباعی زیرا را در وصف دولت تدبیر و امید دکتر روحانی قرائت کرد:
ما چشم به تدبیر و امیدت داریم
دل بر نفس صبح سپیدت داریم
ماییم و هزاران قفل بنشته به دل
چشم امید به امید کلیدت داریم
** بسیاری از ورزشکاران چهارمحال و بختیار در حالی که پلاکارد هایی در دست داشتند، مقدم رییس جمهور به استان خود را گرامی داشتند.
** رییس جمهور با اشاره به اینکه سخنرانی تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری خود را از چهارمحال و بختیاری به عنوان بام ایران آغاز کرده است اظهار کرد: این بار نیز می خواهم از بام ایران با مردم سخن بگویم.
این سخنان رییس جمهور مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت و آنها رییس جمهور را به شدت تشویق کردند.
** حل مشکلات آب چهارمحال و بختیاری از مهمترین مطالبات شرکت کنندگان در این مراسم بود که تعدادی از شرکت کنندگان در دیدار عمومی با دکتر روحانی پلاکاردهایی را با مضمون
رسیدگی به مشکلات آب در دست داشتند.
** رییس جمهور در بخشی از سخنان خود در خصوص پروژه احداث راه آهن شهرکرد - خوزستان گفت: برای این پروژه باید تونل های زیادی حفر شود البته این تونل ها با تونلی های انتقال آب که مردم به حفر آن انتقاد دارند متفاوت است.
این سخنان رییس جمهور خنده را بر لبان شرکت کنندگان جاری کرد.
** پیش از سخنرانی رییس جمهور برای ورود مردم با داربست راهروهای فلزی ایجاد شده بود اما پس از سخنرانی اثری از این راهروها نبود، با اینحال ازدحام زیادی برای خروج مردم از ورزشگاه وجود داشت و جمعیت به کندی از ورزشگاه خارج شد.
دکتر روحانی رییس جمهور کشور صبح روز چهارشنبه در ششمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به منظور دیدار با مردم استان و برگزاری نشست های تصمیم سازی هیات دولت برای استان چهارمحال وبختیاری وارد شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مسوولان محلی قرار گرفت.
ت/ 7132/558/



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن