تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802750425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین طرح روسیه برای تلافی تحریم های اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نخستین طرح روسیه برای تلافی تحریم های اروپا


پس ازدستور رئیس جمهور روسیه مبنی بر تهیه طرحی برای مقابله با تحریم های غرب علیه مسکو، "دیمیتری مدودف" از امکان ممنوعیت عبور پروازهای اروپایی از آسمان این کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از آسوشیتدپرس، "دیمیتری مدودف" نخست وزیر روسیه، از احتمال اعمال ممنوعیت برای پروازهای اروپایی در هنگام عبور از آسمان روسیه خبر داد. در صورت اجرای این امر شرکت های هوایی اروپایی مجبور خواهند بود تا به جای عبور از آسمان روسیه از مسیرهای دیگری مسافران و کالاهای خود را به مقصد برسانند.

بر همین اساس اولین مسیری که به موجب این امر لغو می شود، پروازهای اروپایی به آسیا است که با عبور از سیبری امکان پذیر می شود. گویا شرکت هوایی "ایروفلوت" روسیه سوبسیدهایی را برای شرکت های هوایی اروپایی جهت استفاده از آسمان روسیه در نظر گرفته بود اما با توجه به وجود آمدن این تنش ها، سوبسیدهای در نظرگرفته شده لغو می شود.

در روزهای گذشته شرکت هوایی "دوبرولویت" که زیر نظر ایروفلوت اداره می شود به موجب تحریم های اروپا پروازهای خود را به این قاره لغو کرده بود. مدودف در دیدار با وزیر حمل و نقل روسیه گفت: ما باید درباره پاسخ های خود به تحریم های غرب مشورت کنیم.

بر اساس این گزارش، در صورتیکه روسیه عبور هواپیماهای اروپایی از فراز سیبری را ممنوع کند، هزینه های پرواز از اروپا به آسیا به شدت افزایش می یابند و همین امر می تواند تعداد مشتریان و میزان سوددهی این شرکت ها را به شدت کاهش دهد.

البته باید منتظر ماند و دید که روسیه برای پاسخ به تحریم های غرب به چه ابزاری متوسل می شود. البته مسکو هنوز از موضوع انرژی استفاده نکرده، با توجه به آنکه 30 درصد از نیاز اروپا به انرژی از طریق روسیه تامین می شود در صورتیکه مسکو بخواهد از این اهرم علیه غرب استفاده کند کشورهای اروپایی دچار مشکلات بزرگی می شوند.

در هفته گذشته آمریکا و کشورهای اروپایی به بهانه حمایت روسیه از جدایی طلبان اوکراین تحریم هایی را علیه مسکو به اجرا گذاشتند که به نوشته رسانه ها سنگین ترین تحریم های غرب علیه مسکو محسوب می شود.

این تحریم ها شامل ممنوعیت ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و توقیف حساب های بانکی این افراد در کشورهای عضو این اتحادیه است. نام افراد تازه افزوده شده به این فهرست هنوز اعلام نشده اما به گفته دیپلمات های اروپایی چند مقام ارشد از حلقه اول اطراف ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از جمله این افراد هستند. این فهرست پیشتر شامل نام ۸۷ فرد و ۱۸ شرکت و نهاد روسی بود.

البته روسیه در روزهای گذشته در واکنش به این تحریم ها واردات کالاهای کشاورزی از لهستان را ممنوع و درباره به کارگیری همین ممنوعیت درباره سایر کشورهای اروپایی هشدار داده بود.

اما "ولادیمیر پوتین" با غیر قابل خواندن تحریم های غرب علیه روسیه، به کابینه خود دستور داد تا پیش نویسی را در پاسخ به این اقدام کشورهای اروپایی آمریکا تهیه کنند. پوتین در عین حال به مقامات روسیه تاکید کرد که مراقب باشند در تهیه این پیش نویس شهروندان روسی تهدید نشده و منافع آنها به خطر نیفتد. رئیس جمهور روسیه گفت: استفاده از ابزارهای سیاسی برای فشار بر اقتصاد یک کشور قابل قبول نیست. آنها تمام قواعد و قوانین را زیر پا گذاشته اند.
 


چهار شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن