تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818813216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارخراسان شمالی از عملکرد امور پژوهشی استان انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارخراسان شمالی از عملکرد امور پژوهشی استان انتقاد کرد بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد اموری پژوهشی استان گفت: کار پژوهشی در استان تنها گردآوری اطلاعات از دستگاه های اجرایی حتی با کوچکترین تغییر اطلاعات است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ˈسیدعلی اکبر پرویزیˈ در نشست مدیر و معاونین جهاد دانشگاهی استان گفت: هدف قانون گذار از تصویب اعتبار پژوهش این وضعیت نیست.
وی اظهار کرد: پژوهش هایی که فقط به صورت بولتن در آورده شود و هیچ گونه کاربرد عملیاتی و اجرایی نداشته باشد بجز اتلاف بیت المال هیچ سودی نخواهد داشت.
پرویزی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی باید به سمت و سویی حرکت کند که در حوزه پژوهشی کارها به صورت کاربردی و عملیاتی و هدفمند صورت گیرد.
وی با اشاره به طرح پیشنهادی راه اندازی مرکز تحقیق و تولید عصاره ها، مواد موثر گیاهی و داروهای گیاهی دامی توسط جهاد دانشگاهی افزود: حاضر هستیم برای این طرح آب ، زمین و اعتبار تخصیص دهیم که منطقه گلول شهرستان شیروان در این زمینه دارای پتانسیل است.
پرویزی بیان کرد: جهاد دانشگاهی خراسان شمالی بهتر است سالانه چند محور اصلی را پیش روی خود قرار دهد و در این زمینه موثر و پررنگ عمل کند.
استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: شایسته نیست 50 میلیارد ریال اعتبار استان این گونه هدر برود حال آنکه اگر در مسیر درست به عنوان مثال تحقیقات پزشکی هزینه شود مانند افزایش سرطان در استان ارزش آن را دارد که 50 میلیارد ریال اعتبار دیگر افزوده شود و نتایج آن کاربردی و برای مردم مفید است.
دکتر ˈرضا شاهین فرˈ رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در این نشست گفت: راه اندازی مرکز تحقیقی و تولید عصاره ها، مواد موثر گیاهی و داروهای گیاهی دامی با راه اندازی اشتغال زایی در بخش کشاورزی استان از طرح های پیش روی استان است .
330



15/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن