تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804280315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي طرح جديد «sos» در استان قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مرداد ۱۳۹۳ (۲۲:۳۲ب.ظ)
راه‌اندازي طرح جديد «sos» در استان قم معاون امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر استان قم از راه‌اندازي طرح جديد «sos» در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، حيدر داوودي به برنامه‌ها و کارگاه‌هاي آموزشي در راستاي آموزش‌هاي تخصصي، عمومي و تکميلي اشاره کرد و گفت: در اين راستا براي داوطلباني که شرايط لازم را دارند دوره‌هاي عمومي و تخصصي برگزار شده است به اين ترتيب اين افراد به صورت تيم‌هاي امدادي براي زمان‌هاي بحراني آماده خدمت‌رساني به مردم مي‌شوند.
وي توجه به خودامدادي را مهم دانست و اظهار کرد: افراد با فراگيري مهارت‌هاي لازم توان مقابله با شرايط خاص و بحراني را پيدا مي‌کنند و به راحتي از عهده بروز مشکلات احتمالي برمي‌آيند.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر استان قم به مانورهاي يک‌روزه اعضا اشاره کرد و افزود: داوطلبان در اين مانورها با نحوه مقابله و برخورد با حوادث آشنا مي‌شوند.
داوودي به حضور بانوان و آقايان در اين برنامه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مربيان امداد و نجات، امدادگران و نجاتگران خانم و آقا از اعضاي اين گروه‌ به شمار مي‌روند.
وي با اشاره به برنامه‌هاي اجرا شده توسط گروه امداد و نجات خاطرنشان کرد: حضور در راهپيمايي روز قدس، شب‌هاي احيا، اکيپ‌هاي نوروزي در نوروز، برگزاري جشن‌هاي نيمه شعبان و ... از جمله برنامه‌هايي بوده که جوانان هلال‌احمر در آن حضور فعال داشته‌اند.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر استان قم با اشاره به استقرار هليکوپتر، آمبولانس‌ها و ماشين‌هاي نجات در ايام نيمه شعبان اضافه کرد: استفاده از هليکوپتر منجر به افزايش ديد مستقيم ميزان تردد در جاده‌ها به صورت هوايي خواهد شد و به اين طريق مشکلات از طريق هوا رصد مي‌شود.
داوودي يادآور شد: جمعيت جوانان هلال‌احمر استان در هر زمان که اتفاق خاصي رخ دهد حضور به عمل رسانده و نقش گسترده و موثري در برقراري آرامش در جامعه دارند.
وي با اشاره به عملکرد جمعيت هلال‌احمر استان قم تصريح کرد: جمعيت هلال‌احمر استان از بهترين واحدهايي است که عملکرد مطلوبي در اعياد نيمه شعبان داشت.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر استان قم برگزاري دوره‌هاي ويژه نجات در جاده، اسکان اضطراري در کوهپيمايي‌ها، دوره تربيت مربي درجه سه و همچنين آموزش 30 نفر در يک دوره تخصصي را از ديگر فعاليت‌هاي امداد و نجات هلال‌احمر استان برشمرد.
داوودي با اشاره به حضور سه هزار امدادگر داوطلب در استان قم اظهار کرد: در زمان‌هاي بحراني و حساس نيروها به شهرهاي مرکزي، سمنان، تهران، اصفهان، البرز و قزوين اعزام مي‌شوند و در حقيقت جمعيت هلال‌احمر استان معين شهرهاي ديگر است.
وي به برنامه‌هاي ديگر اين مرکز اشاره کرد و افزود: ساماندهي تجهيزات امداد و نجات، اجراي برنامه‌هاي توان‌افزايي و همچنين برگزاري جلسات توجيهي براي افرادي که در گذشته آموزش ديده‌اند از ديگر برنامه‌هاي مرکز امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر استان است.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر استان قماضافه کرد: مانور صفر کشوري، برگزاري کارگاه‌هاي آموزشي و فعال‌سازي دو سامانه ارتباطي 112 با هدف رفع مشکلات از برنامه‌هاي ديگر اين مرکز است.
داوودي به يکي ديگر برنامه‌هاي اين مرکز اشاره کرد و ادامه داد: در اين جلسات برنامه‌هاي لازم در راستاي عمليات‌هاي اساسي کشور مصوب مي‌شود.
داوودي تاکيد کرد: جوانان داوطلب تاکنون توانسته‌اند 800 تصادف و حادثه را در سطح استان پوشش دهند.
وي به طرح جديد «sos» اشاره کرد و گفت: اين طرح براي نخستين‌بار به صورت پايلوت در حال اجرا است و در آن آتش‌نشاني و هلال‌احمر با همکاري نهادها و سازمان‌هاي مختلف به صورت مشترک به خدمت‌رساني مي‌پردازند.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر استان قم خاطرنشان کرد: اين سيستم جنبه خدماتي دارد و در اين خصوص زيرساخت‌ها و برنامه‌ها تا حدودي هماهنگ و آماده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن