تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شلوار ماركدار، راز سرقت از خانه عمو را برملا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شلوار ماركدار، راز سرقت از خانه عمو را برملا كرد
پسر جواني كه براي رسيدن به ارثيه پدري، نقشه سرقت از خانه عموي خود را عملي كرده بود، فكرش را نمي‌كرد شلواري را كه روز سرقت به تن داشت او را رسوا كند.
به گزارش خبرنگار ما، بيست و چهارم خردادماه زن جواني با پليس 110 تماس گرفت و مأموران را در جريان سرقت مسلحانه از خانه‌اش قرار داد.
مأموران بلافاصله خود را به محل سرقت كه آپارتماني در طبقه دوم يك مجتمع مسكوني در خيابان دربندي تجريش بود، رساندند و در بررسي‌ها مشخص شد دو سارق نقابدار وارد خانه شدند و مقدار زيادي طلا و لوازم باارزش را سرقت كرده‌اند.
 شاكي در توضيح ماجرا گفت: من و مادرم در حال استراحت بوديم كه زنگ خانه را زدند. من به تصور اينكه همسايه طبقه پايين است، در را باز كردم و ناگهان دو مرد نقابدار كه اسلحه داشتند، وارد خانه شدند. آنها من و مادرم را داخل يكي از اتاق‌ها حبس كردند. يكي از آنها مواظب ما بود و ديگري هم بدون اينكه چيزي از ما بپرسد دقيقاً به جايي كه گاوصندوق را گذاشته بوديم، رفت و مقدار زيادي پول، طلا، سنگ‌هاي قيمتي، برليان و مرواريد كه بيشتر از 300 ميليون تومان ارزش داشت به همراه دوربين فيلمبرداري و تعداد زيادي اسناد و اوراق ملكي را سرقت كرد و بدون اينكه وقت را تلف كنند، فرار كردند.
مالباخته گفت: سارقي كه گاوصندوق را خالي كرد صورتش را كامل پوشانده بود و اصلاً صدايش را هم نشنيديم اما شلوار ماركدار خاصي را پوشيده بود كه شبيه شلوار پسرعمويم بود به خاطر همين فكر مي‌كنم كه كار خودش باشد چون چند وقت پيش او را با همان شلوار ديده بودم.
با توجه به اظهارات مالباخته، كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي با بررسي دوربين‌هاي مداربسته ساختمان موفق به شناسايي پسرعموي شاكي شدند. تصاوير به دست آمده از دوربين‌هاي داخل پاركينگ نشان مي‌داد در فاصله زماني كوتاهي كه همسايه طبقه پايين از پاركينگ خارج شد، همزمان با او دو سارق هم وارد مجتمع شدند.
با شناسايي ارسلان- 29 ساله، كارآگاهان محل زندگي او را در پرديس شناسايي كردند و سرانجام موفق شدند او را دستگير كنند. در بازرسي از مخفيگاه متهم كارآگاهان شلوار ماركداري را كه از طريق دوربين‌ها ديده بودند، كشف كردند.
متهم پس از دستگيري اعتراف كرد: از شش ماه قبل نقشه سرقت از خانه عمويم را كشيده بودم. او گفت: من و دخترعمويم بر سر ميراث پدري‌مان اختلاف داشتيم چون او تمام اسناد و مدارك ملكي را آتش‌زده بود تا صاحب همه آنها شود. من هم نقشه‌ام را عملي كردم و آن روز با دو نفر از دوستانم به اسامي بهروز و سينا به خانه آنها رفتيم.
با اعترافات متهم، دو همدست وي نيز شناسايي و دستگير شدند.  آنها در بازجويي‌ها اعتراف كردند: ‌حدود يك هفته قبل از سرقت، ارسلان به ما پيشنهاد داد و ما هم قبول كرديم و سهم ما از اين سرقت تجهيزات ميليوني دوربين فيلمبرداري و عكسبرداري بود كه آن را 15 ميليون تومان فروختيم.  سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي تهران بزرگ با اشاره به اعتراف متهم اصلي پرونده اظهار داشت: هر سه متهم با قرار قانوني براي تكميل شدن تحقيقات و شناسايي اسلحه و ديگر اموال مسروقه در اختيار كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي پايتخت قرار گرفته‌اند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن