تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802721251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده سنندج: وضعیت زمین های قولنامه ای باید تعیین تکلیف شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده سنندج: وضعیت زمین های قولنامه ای باید تعیین تکلیف شود سنندج - ایرنا- نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از مسوولان دستگاه های مرتبط خواست وضعیت زمین های قولنامه ای استان کردستان را سریعتر مشخص و برای این زمین ها سند صادر کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سالار مرادی روز سه شنبه در نشست نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی با دکتر ترکان مشاور عالی رییس جمهوری در سنندج، زمین های قولنامه ای را یکی از مشکلات و معضلات در استان دانست و افزود: پس از دو سال پیگیری مستمر از سوی نمایندگان هیچ دستگاهی مسوولیت تعیین تکلیف این زمین ها را بر عهده نمی گیرد.
وی با اشاره به اینکه شهرداری به زمین های قولنامه ای جواز ساخت و ساز نمی دهد و از آنجایی که اغلب زمین های استان قولنامه ای است، افزود: با این شرایط مردم علاقه ای به ساخت و ساز قانونی ندارند و بیشتر به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز می کنند.
مرادی این شرایط را منجر به ایجاد محدوده های غیرقانونی در اطراف شهرهای استان و ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و خواستار تعیین تکلیف این زمین ها شد.
وی به جمعیت 100 هزار نفری چهار منطقه منفصل شهری سنندج نیز اشاره کرد و گفت: جمعیت زیادی در این مناطق ساکن هستند اما امکانات در حد روستا هم نیست.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مراجعات روزانه مردم به دفتر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص امکانات این مناطق و تعیین تکلیف زمین های قولنامه ای است، از مسوولان کشور خواست در این زمینه تدابیری بیاندیشند.
وی با اشاره به ظرفیت بسیار خوب سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان، گفت: باتوجه به اینکه ساخت و سازها غیرمجاز انجام می شود از ظرفیت های این سازمان در استان به خوبی استفاده نمی شود.
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه سخنان خود خواستار توجه بیشتر دولت به استان کردستان شد و گفت: مردم کردستان انتظارات بیشتری از دولت دکتر روحانی دارند.
مرادی با اشاره به رای 72 درصدی مردم کردستان به دکتر روحانی، گفت: مردم استان انتظار دارند در این دولت شاهد توجه ویژه باشند و برخی از مسایل و مشکلات مردم استان توسط دولت برطرف شود.
وی همچنین به بحث افزایش تعداد نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و از مشاور عالی رییس جمهوری خواست این موضوع را در دولت پیگیری کند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به 220 کیلومتر مرز مشترک استان کردستان به کردستان عراق از آن به عنوان فرصتی بسیار خوب در جهت توسعه و شکوفایی استان نام برد و خواستار ایجاد منطقه آزاد تجاری در استان شد.
وی همچنین خواستار توجه بیشتر به عمق استان و بخصوص شهر سنندج به عنوان مرکز استان شد و گفت: سنندج قلب مناطق کردنشین است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.ک/3
7346/533



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن