تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821165565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلفات برق در شبکه‌های کاهش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تلفات برق در شبکه‌های کاهش یافت
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: تلفات برق در شبکه‌های توزیع نیروی برق استان سمنان کاهش قابل ملاحظه‌ای یافته است.
سیدمحمد موسوی‌زاده در حاشیه جلسه بررسی مسائل صنعت آب و برق استان سمنان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد،  اظهار داشت: با توجه به ساختار شبکه، طراحی مناسب، بهره‌برداری شایسته، تعمیرات به‌موقع و نگهداری مطلوب شبکه و تاسیسات برق‌رسانی، درحال حاضر میزان تلفات شبکه توزیع برق استان 50 درصد میانگین کشور است. وی با بیان اینکه ضریب نفوذ برق در استان سمنان 100 درصد است، افزود: این شرکت به بیش از 333 هزار مشترک خدمات‌دهی می‌کند و برای تامین برق مشترکان بالغ بر 10 هزار و 800 کیلومتر شبکه توزیع برق احداث شده است. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان اینکه بیش از 70 درصد انرژی الکتریکی استان صرف تولید می‌شود، اظهار داشت: جهت‌گیری و رویکرد مصرف برق در استان به سمت فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی است. موسوی‌زاده به وضعیت مناسب شاخص‌های مهم صنعت توزیع برق سمنان اشاره کرد و یادآور شد: کاهش زمان خاموشی مشترکان و عدم اتلاف و هدر رفت انرژی از ویژگی‌های بارز این استان به شمار می‌رود. وی تصریح کرد: برگزاری نخستین جلسه شورای اداری استان با رویکرد مدیریت مصرف برق دستگاه‌های اجرایی در شرکت توزیع برق استان، حضور در مجمع علما و تبیین مطالب مرتبط با اصلاح الگوی مصرف، برگزاری همایش ویژه مشترکان صنعتی و نمایندگان مدیریت مصرف ادارات و توجه جدّی به انرژی‌های نو از جمله اقدامات این شرکت در حوزه فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف است. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به نشست پایانی و بازدید وزیر نیرو از نیروگاه شهید بسطامی شاهرود گفت: شهرستان‌های شاهرود و میامی دارای 114 هزار مشترک برق هستند و برای این تعداد مشترک، حدود 4 هزار کیلومتر خطوط برق دایر شده است. وی با اعلام اینکه طی سال گذشته قریب 420 پروژه عمرانی برق‌رسانی در شهرستان‌های ذکر شده اجرایی شده است، تصریح کرد: حجم سرمایه‌گذاری انجام شده برای این پروژه‌ها، 51 میلیارد و 399 میلیون ریال است.




تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن