تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: تحریم ها حقانیت نظام را اثبات می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: تحریم ها حقانیت نظام را اثبات می کند کرمان- ایرنا- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم ها حقانیت نظام مقدس اسلامی ایران را اثبات می کند و باید از آرمان های نظام اسلامی پاسداری کرد.


به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی روز سه شنبه در جمع کارگران و کارکنان معدن بزرگ ذغالسنگ همکار راور با اشاره به مشکلات این معدن، افزود: مشکلات معدن ناخواسته با مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تحریم هاست که با اقدامات انجام شده از سوی دولت در حال برطرف شدن است.
وی با اشاره به اینکه سال 91 یکی از سخت ترین سال های جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی بود، گفت: تحریم بانک مرکزی یعنی امکان انتقال وجوه ارزی به داخل و خارج کشور قطع شده است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وظیفه ما تلاش است تا به دنیا اثبات کنیم که اگر شما ما را تحریم کردید، روی پای خود می ایستیم و به کمک شما نیازی نداریم.
وی با اشاره به دوران سراسر عزت دفاع مقدس، گفت: در آن زمان با کمترین امکانات و با دست خالی و تنها با ایمان و اعتقاد به اینکه ما برحق هستیم معجزه هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد و به دنیا اثبات کردیم که پشتیبان نظام اسلامی خداوند است.
پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات کارگران و کارکنان معدن بزرگ ذغالسنگ همکار راور، گفت: کارکنان این معدن با مراجعات حضوری و مکتوب بررسی و رفع مشکلاتی شامل طرح طبقه بندی مشاغل، ضریب کاری مشاغل سخت و زیان آور، برگزاری انتخابات شورای کارگری، در نظر گرفت ساعت اضافه کاری برای پرسنل، تقویت تیم نظارت و بکار گرفتن افراد متخصص و کاردان در معدن و کمیته ای برای نورم گذاری کارگاه های استخراج معدن را خواستار شدند.
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در سال های اخیر برای رفع مشکلات معدن انجام شده است، ادامه داد: مسوولانی که امروز برای بازدید به معدن همکار آمدند با اطلاع از مشکلات کارگران این معدن از نزدیک و به طور ملموس، تمام توان خود را برای حل مشکلات معدن می گذارند و در آینده ای نزدیک گزارش آن اعلام خواهد شد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز به همراه مدیرعامل شرکت ذغالسنگ کرمان و فرماندار راور با حضور در معدن بزرگ ذغالسنگ همکار راور، مشکلات کارگران و کارکنان این معدن را از نزدیک بررسی کردند.ک/1
7440/8154



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن