تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح آب رسانی به روستای قلندرآباد بالا گنبدکاووس به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح آب رسانی به روستای قلندرآباد بالا گنبدکاووس به بهره برداری رسید گنبدکاووس - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس از آبرسانی به 320 خانوار اهالی روستای قلندرآباد بالا درفاصله 4 کیلومتری مرکز این شهرستان خبر داد.


ˈناصر قربانپورˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: برای عملیات آبرسانی به این روستا بالغ بر یک میلیارد و یکصد میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: هزینه اجرای این طرح با مشارکت اهالی روستا و شرکت آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس انجام شده است که 35 درصد توسط این شرکت و 65 درصد نیز توسط مشارکت اهالی تامین شده است.
قربانپور اضافه کرد: برای عملیات آبرسانی به اهالی روستای قلندرآباد بالا مقدار 3 هزارو 600 متر شبکه انتقال و توزیع آب احداث شده است که هم اکنون عملیات نصب انشعاب تعدادی از خانوارهای باقی مانده درحال انجام است.
وی تصریح کرد: اهالی این روستا پیش از این تنها یک کنتور آب مشترک با ظرفیت 90 خانوار داشتند که بدلیل افزایش جمعیت و مشکلات جمع آوری آب بهای مصرفی، تصمیم به اصلاح شبکه و دریافت کنتور مجزا برای هر خانوار شدند.
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس خاطرنشان کرد: پس از اعلام آمادگی اهالی روستا برای اصلاح شبکه آبرسانی، این شرکت نیز در مدت 2 ماه این پروژه را اجرایی کرد.
هم اکنون شرکت آب و فاضلاب شهری گنبدکاووس حدود 63 هزار مشترک دارد که شامل شهروندان گنبدی و تعدادی از روستاهای حومه این شهر بامجموع جمعیت بالغ بر 200 هزار نفر می شود.
/7479/622/



14/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن