تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819877497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زيرگذر و پل بعثت به بهره‌برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۴۴ب.ظ)
با حضور استاندار و شهردار قم؛ زيرگذر و پل بعثت به بهره‌برداري رسيد مراسم افتتاح پل و زيرگذر بعثت يكي از ۹ تقاطع غير همسطح پيش‌بيني شده در بلوار معنوي پيامبر اعظم(ص) با حضور استاندار، شهردار و نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار قم، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان، اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعي از مديران شهري و مردم قم در محل پروژه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم محمد تقي نادعلي مديرعامل سازمان عمران و نوسازي شهرداري قم، ولي‌الله بياتي نائب رئيس شوراي شهر قم، اميرآبادي نماينده قم در مجلس شوراي اسلامي، دلبري شهردار قم و حجت‌الاسلام والمسلمين صالحي‌منش استاندار قم سخنراني كردند.
تجليل از چهار نفر از دست‌اندركاران اجراي پروژه يعني عليرضا رشيدي نژاد معاون عمراني سازمان عمران و نوسازي شهرداري قم،حميد خسروي كارشناس ناظر پروژه، رضا احمد گل ناظر مقيم پروژه و محمد بيات معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه يك پايان‌بخش مراسم بود.
در انتها نيز با حضور استاندار و شهردار قم زيرگذر و پل بعثت افتتاح شد.
گفتني است پروژه پل بعثت يكي از هفت تقاطع غير همسطح بلوار پيامبر اعظم(ص) است و همانطور كه مي‌دانيم اين بلوار، مسيري مستقيم را در اختيار زائران حرم مطهر فاطمه معصومه(س) براي رسيدن به جمكران در اختيار آنها مي‌گذارد؛ يكي از تقاطع‌هاي اين بلوار با ۳۰ متري هنرستان يا همان بلوار بسيج است كه سمت ۴۵ متري صدوق و سالاريه تا ميدان بسيج امتداد دارد و از آنجا تا گلزار شهدا ادامه مي‌يابد كه ۱۵ ميليارد تومان براي پل زيرگذر بعثت يعني محل تقاطع اين دو مسير هزينه شده است.
اين پروژه در تسهيل رفت و آمد و عبور و مرور موثر بوده و وضعيت ترافيكي اين بخش را بهبود مي‌بخشد به همين دليل عمليات اجرايي آن از سال ۸۹ كه عمليات احداث بلوار پيامبر اعظم(ص) صورت مي‌گرفت آغاز و سازه اصلي آن احداث شد ولي به دليل وجود تاسيسات متعدد مانند آب،‌ گاز و فيبرهاي مخابراتي به عنوان معارضان اصلي، كار خاكبراري و بهره‌برداري اين پروژه متوقف مانده بود اما بالاخره پس از هماهنگي با دستگاه‌هاي حفار، پيگيري شهردار قم و معاونان استاندار در بهمن سال گذشته با شركت آب توافق شد و لوله جديد آب و لوله ۱۰ اينچي گاز جايگزين و معارض‌هاي اين بخش برطرف شد؛ نكته مهم در اين ميان دستور شهردار براي فعاليت سه نوبته و ۲۴ ساعته براي افتتاح اين طرح در اوايل مردادماه امسال بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن