تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813257070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولویت‌های یک تا ۳۵۰ بانک ملی و ملت در اولویت اعزام به عمره ۹۴-۹۳


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون سازمان حج و زیارت خبر داد
اولویت‌های یک تا ۳۵۰ بانک ملی و ملت در اولویت اعزام به عمره ۹۴-۹۳
معاون سازمان حج و زیارت با بیان این که اعزام‌های عمره سال ۹۳-۹۴ از نیمه آذر آغاز می‌شود، گفت: اولویت‌های یک تا ۳۵۰ بانک‌های ملی و ملت در دور جدید به عمره مفرده اعزام خواهند شد.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ناصر خدرنژاد  گفت: برنامه‌ریزی و زمان‌بندی ما به گونه‌ای است که از نیمه دوم آبان ثبت‌نام در  کاروان‌های عمره آغاز شود و همچنین زمینه‌ها فراهم شود تا زائران بتوانند علاوه بر مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی، نیز در کاروان‌ها ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: اولویت‌هایی که برای عمره 94 - 93 در نظر گرفته شده است از اولویت یک تا 350 بانک‌های ملی و ملت است و اعزام‌ها از نیمه آذر آغاز می‌شود و تا پایان خرداد 94 ادامه خواهد داشت.

معاون سازمان حج و زیارت افزود: در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروان‌ها، اولویت‌های بعدی به منظور تکمیل ظرفیت فراخوان خواهند شد.

خدرنژاد همچنین با اشاره به انعقاد تفاهمنامه میان سازمان حج و زیارت ستاد عمره دانشجویی و بانک تجارت از پیوستن بانک تجارت به جمع بانک‌های خدمات دهنده به عمره گزاران خبر داد و گفت: بانک‌ تجارت از این پس وام‌های یک میلیون تومانی را برای تشرف دانشجویان به عمره و عتبات عالیات به آن‌ها پرداخت خواهد کرد.


انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن