تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819049096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير ارتباطات: از كيفيت موبايل راضي نيستيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: وزير ارتباطات: از كيفيت موبايل راضي نيستيم
وزير ارتباطات ضمن ابراز نارضايتي از كيفيت موبايل در كشور گفت: اميدوارم در فصل جديد كيفيت‌ها افزايش و قطعي‌ها كاهش پيدا كند.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: در صورت موفقيت مرحله پايلوت، عرضه عمومي نسل ۳ ايرانسل از هفته دولت در سراسر كشور آغاز مي‌شود. اگر اپراتورها با شرايط وفق نيابند به سمت مناقصه اپراتور ۴ موبايل مي‌رويم.
به گزارش فارس، محمود واعظي در مراسم اعطاي مجوز نسل 3 و بالاتر به ايرانسل اظهار داشت:از ابتداي قبول مسئوليت قرار گذاشتيم كه در اين دوره چهار ساله با علم به اينكه مي‌دانيم عقب هستيم، خدمت كنيم.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات افزود: براي صرفه‌جويي در بودجه اپراتورها و سرمايه‌گذاري‌هاي آتي تصميم گرفته شد كه محدوديتي در ارتقاي نسل اپراتورها از نظر فناوري نداشته باشيم و با مجوز ارتقاي به نسل 3 و بالاتر اپراتورها مي‌توانند با هماهنگي با رگولاتوري كيفيت بهتري را ارائه دهند.
وي گفت: در نظر دارم آنچه كه در مجلس با مردم و دولت تعهد كرده‌ام با سرعت همه را انجام دهم، اگرچه مي‌دانم در اين راه با مشكلات بودجه و موانعي مواجه خواهم بود.
وزير ارتباطات گفت: پيش از اين به رايتل اعلام شده بود كه دوره انحصار اين اپراتور تمديد نخواهد شد و در اين رابطه با اپراتورهاي موجود براي ارتقا به نسل 3 و 4 مذاكره آغاز شد.
وي ادامه داد: تصميم ما در وزارت ارتباطات اين است كه مردم از سرويس خوب، با كيفيت بالا و تعرفه پايين بهره‌مند شوند و از اپراتورها مي‌خواهم تلاش جدي را براي افزايش كيفيت خدمت‌رساني مبذول دارند. وي تأكيد كرد:‌از كيفيت موبايل راضي نيستم و اميدوارم در فصل جديد كيفيت‌ها افزايش و قطعي‌ها كاهش پيدا كند.
واعظي گفت:‌همچنين از اپراتورهاي موبايل مي‌خواهم كه تعرفه‌ها كاهش پيدا كند نبايد اين طور باشد كه هر چند دقيقه مكالمه مردم ضربدر ريال شود و هزينه آن از مردم اخذ شود، بلكه مردم بايد بر اساس نيازمندي‌ها و با رقابت اپراتورها در كاهش تعرفه بسته‌هاي مورد نياز خود را انتخاب كنند.




تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن