تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس سازمان: نقشه راه صنعت چرم تبریز تدوین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اختصاصی ایرنا: رییس سازمان: نقشه راه صنعت چرم تبریز تدوین می شود تبریز - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: نقشه راه و نحوه توسعه صنعت چرم تبریز در بخش های کیفیت، بازاریابی و صادرات تدوین می شود.


حسین نجاتی روز دوشنبه در حاشیه همایش علمی بین المللی صنعت چرم تبریز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: به طور قطع در تدوین این نقشه راهبردی تشکل های صنعتی و دانشگاه های علمی تبریز نقش موثری ایفا می کنند.
وی با بیان اینکه جلسات اولیه برای تدوین این نقشه در تبریز و پیگیری های لازم در سطح وزارتخانه صورت می گیرد، اظهار کرد: این رویکرد موجب مشخص شدن راهکارهای افزایش کیفیت و صادرات این محصول و نحوه گسترش آن به سمت کالاهایی با ارزش افزوده بالا می شود.
نجاتی صنعت چرم تبریز را یکی از قطب ها مهم این صنعت در کشور اعلام و اضافه کرد: حدود 200 واحد دارای پروانه صنعتی در زمینه چرم سنگین در تبریز فعالیت می کند که این آمار 90 درصد آمار کل کشور در این حوزه است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی میزان صادرات چرم و کفش تبریز در سال گذشته را 300 میلیون دلار اعلام و اضافه کرد: این آمار نسبت به سال 91 نزدیک به 10 درصد افزایش را نشان می دهد.
نجاتی با اشاره به همکاری های تجاری صنعتگران تبریز و ترکیه، اظهار امیدواری کرد: تا پایان سالجاری سرمایه گذاری مشترک در زمینه صنعت چرم بین این صنعتگران در تبریز صورت گیرد.
نخستین همایش بین المللی صنعت چرم ایران، صبح امروز /دوشنبه/ با حضور صاحبان صنایع و فعالان این بخش در تالار اجتماعات دانشگاه هنر اسلامی تبریز آغاز به کار کرد.
به گزارش ایرنا، بعد از بررسی های صورت گرفته توسط هیات داوران 57 مقاله به عنوان مقالات برجسته برای چاپ در کتاب این همایش انتخاب شده است.
دراین همایش کارشناسان چرم ایتالیا، لیتوانی، ترکیه، چین و جمهوری آذربایجان حضور یافته و چهار مقاله خارجی و شش مقاله داخلی در آن ارایه شد.
این همایش در پنج محور اصلی مدیریت، حسابداری، اقتصاد، صنایع پشتیبان چرم و صنایع علوم دامی و صنعت پوست برگزار و نمایندگانی از استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، یزد، البرز، قزوین و زنجان در آن شرکت کردند.
به گزارش ایرنا، یکی از اهداف اصلی این همایش حل مشکلات موجود در مدیریت زنجیره تامین و چرخه ارزش چرم عنوان شده که دستیابی به این هدف می تواند به عنوان یکی از عوامل محرک در اقتصاد کشور نقش موثری ایفا کند.
7240/1495



13/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن