تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813396124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رعایت حقوق شهروندی امنیت اجتماعی زنجان را تثبیت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سردار صالحی:
رعایت حقوق شهروندی امنیت اجتماعی زنجان را تثبیت می کند
زنجان - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان زنجان، به رعایت حقوق شهروندی در استان زنجان اشاره کردو گفت: رعایت حقوق شهروندی امنیت اجتماعی استان را تثبیت می کند بنابراین در استان باید به این امر توجه ویژه شود.



سردار علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی اشاره کرد وافزود: شهروندان باید حقوق خود را شناخته و به قوانین و تکالیف خود عمل کنند و بر رعایت هر چه بیشتر آن تلاش کنند. وی اظهار داشت: برای اینکه مردم از حقوق خود آشنا شوند باید فرهنگ سازی لازم توسط رسانه ها در دستور کار قرار گیرد. فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: رعایت حقوق شهروندی علاوه بر اینکه امنیت اجتماعی را به دنبال دارد بلکه باعث امنیت روانی جامعه هم می شود. سردار صالحی به بحث مهم حجاب و عفاف در جامعه اشاره کردو افزود: بحث حجاب در جامعه یک اصل اساسی بوده و در آموزه های دینی و نظام جمهوری اسلامی ایرران تاکید فراوانی شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شاکله نظام جمهوری اسلامی ایران بر حجاب و عفاف است و در این راستا باید مسئولین دستگاههای فرهنگی بر این امر بسیار مهم توجه جدی داشته باشند و در این میان وضعیت حجاب و عفاف در استان زنجان مطلوب است. فرمانده انتظامی استان زنجان، در خصوص لزوم رعایت حجاب و عفاف گفت: پدیده حجاب یک پدیده پیچیده و  اقدام تربیتی است و این امر مهم در خانواده رشد و شکل می گیرد. سردار صالحی ،با اشاره به ماموریت نیروی انتظامی در حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد: مطابق سنوات گذشته در این زمینه اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در زمینه حجاب و عفاف در طول فصل تابستان در استان زنجان گفت: با توجه به اینکه فصل گرم است و نوع  پوشش در این فصل بسیار متفاوت است پلیس ماموریت های متعددی را در این زمینه در دستور کار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تولیدکنندگان البسه نقش مهمی در این زمینه حجاب و عفاف دارند گفت: اگر الگوی مناسب در این حوزه باشد جلوی بی حجابی در استان گرفته می شود. سردار صالحی یاد آورشد: نوع پوشش برخی از مردم در فصل تابستان به نوعی است که با شان جامعه متناسب نیست بنابراین باید مردم عزیز حجاب لازم را رعایت کنند و با این کار به تثبیت امنیت اجتماعی جامعه رقم بزنند. وی به ماموریت پلیس در طول تابستان اشاره کردو در ادامه یاد آوردشد: ماموریت‌های پلیس تعطیل‌شدنی نیست و در طول تابستان نیز با قوت بیشتری کارهای خود را انجام می دهد.

فرمانده انتظامی استان زنجان ، با اشاره به اینکه در زمینه حجاب و عفاف پلیس در برخورد اول تذکر لسانی را در دستور کار خود قرار داده است گفت: در این مرحله تذکرات لازم به افراد بدحجاب و بی حجاب داده می‌شود ولی در صورت تکرار برخورد جدی با آنها صورت می گیرد.  

 


۱۳۹۳/۵/۱۳ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن