تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819825706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه فرهنگ در عملكرد یك اداره خلاصه نمی‌شود/در مورد شخص مدیر و فرد اظهار و نظری نمی‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان فارس: مجموعه فرهنگ در عملكرد یك اداره خلاصه نمی‌شود/در مورد شخص مدیر و فرد اظهار و نظری نمی‌كنم خبرگزاری پانا: آیت الله ایمانی گفت: خبرنگار چشم و گوش و امید جامعه محسوب می‌شود.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ مرداد ساعت 14:47



به گزارش خبرگزاری پانا، آیت‌الله اسدالله ایمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریك به‌مناسبت 17 مرداد و روز خبرنگار، گفت: شما خبرنگاران چشم هستید و گوش، جامعه آنچه را می‌بیند و می‌شنود از طریق شما است.
وی ادامه داد: هر انسانی داشته‌هایش را از طریق چشم و گوش كسب كرده و به مغز می‌فرستد و مغز تجزیه و تحلیل می‌كند و تصمیم می‌گیرد.
آیت‌الله ایمانی گفت: اگر اطلاعات درستی به مغز مخابره نشود، مغز در تجزیه و تحلیل و در نهایت تصمیم‌گیری دچار اشتباه خواهد شد.
امام جمعه شیراز گفت: خبرنگاران هم اگر مسائل و حوادث جامعه را آنچه هست دیده و مخابره نكنند، جامعه در تجزیه و تحلیل و تصمیم‌گیری دچار اشتباه خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با تصریح اینكه امید جامعه برای انعكاس اخبار و اطلاع دقیق از مسائل، به چشم و گوش است بنابراین خبرنگاران باید تلاش كنند تا اخبار را خوب مخابره كنند و تا حد امكان اخبار خوب مخابره كنند.
آیت‌الله ایمانی همچنین در پاسخ به سئوالی در خصوص اینكه ارزیابی از عملكرد دستگاه متولی فرهنگ فارس، گفت: مسائل فرهنگی آنقدر وسیع است كه نمی‌توان آن را در قالب عملكرد یك دستگاه و یك فرد خلاصه و ارزیابی كرد.
نماینده ولی فقیه در فارس با تصریح اینكه مجموعه‌ای از عوامل و دستگاه‌های مختلف در ایجاد بستر فرهنگ متعالی نقش ایفا كرده و می‌كنند، گفت: من از اظهار نظر در مورد شخص معذرت خواهی می‌كنم، در مورد شخص مدیر و فرد اظهار و نظری نمی‌كنم.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن