تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821155297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص يک هزار ميليارد ريال براي صادرکنندگان برترسال 92


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹ب.ظ)
اختصاص يک هزار ميليارد ريال براي صادرکنندگان برترسال 92 معاون کمک هاي فني و تجاري سازمان توسعه تجارت ايران از اختصاص يک هزار ميليارد ريال براي صادرکنندگان برترسال 92 خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، قلي زاده در جلسه کارگروه توسعه صادرات غير نفتي استان گلستان افزود: : اين مبلغ براي بالا بردن توان رقابت پذيري شرکت هاي داخلي در نظر گرفته شده و اميدواريم هيات دولت به زودي آن را ابلاغ کند.
وي همچنين تصريح كرد: در بخش کالا به صادرات کالاهاي با ارزش افزوده و فن آوري بالا جايزه 4 درصد ارزش صادراتي تعلق خواهد گرفت همچنين در بخش خدمات فني و مهندسي نيز درصد6 جايزه در نظر گرفته شده است .
قلي زاده گفت : بررسي و انتخاب صادر کنندگان نمونه سال قبل کشور در کميته هاي تخصصي انجام مي شود و 29 مهر معرفي خواهند شد .
معاون سازمان توسعه تجارت ايران با اشاره به پيشنهاد 500 ميليارد ريال کمک دولت به توسعه زيرساختهاي صادراتي کشور اشاره کردو گفت : بحث تسهيلات بانکي، يارانه حمل ونقل و جوايز صادراتي در نخستين جلسه شوراي عالي صادرات امسال مطرح شد که پس از بررسي در کميته کارشناسي در جلسه بعدي شوراي عالي صادرات درباره آن تصميم گيري مي شود.
قلي زاده درباره بازاريابي و عرضه توانمندي کشور در نمايشگاههاي بين المللي گفت: دولت تا سال 1389 تسهيلاتي را در اختيار برگزار کنندگان شرکت هاي حاضر در نمايشگاه ها اختصاص مي داد که اين مبلغ از سال 89 به بعد حذف شد.
وي همچنين تصريح كرد: در حال حاضر براي حفظ و توسعه بازار و برگزاري نمايشگاهها ، پرداخت يارانه اعزام هيئت هاي تجاري و آموزش بخش خصوصي در عرصه تجاري تا سقف 200 ميليارد تومان را به شوراي عالي صادرات و معاون اول رئيس جمهور داده ايم كه دستور پرداخت را داده اند.
وي ابراز اميدواري کرد:معاونت نظارت و راهبردي رئيس جمهور اين بودجه را تامين و امسال اين اعتبار را دراختيار سازمان توسعه تجارت ايران قرار دهد.
معاون کمک هاي فني و تجاري سازمان توسعه تجارت ايران در ادامه سخنان خود با اشاره به بازديد از گمرک مرزي اينچه برون افزود: خط آهن اينچه برون راهکاري در تسريع تبادلات تجاري و اقتصادي ايران و کشورهاي همسايه محسوب مي‌شود.
وي با تاكيد بر گسترش روابط تجاري و اقتصادي بين استان و قزاقستان افزود: ايران سابقه ديرينه در زمينه همکاري‌هاي تجاري، اقتصادي و فرهنگي با کشورهاي همسايهدارد كه دراين بين گسترش روابط استان گلستان با کشور قزاقستان از اهميت فراواني برخوردار است.
قلي زاده در ادامه با اشاره به اتمام پروژه خط‌ آهن اينچه برون در مرز ايران تاکيد کرد: لازمه تجارت موفق تسريع در رفت و آمد و همکاري در بخش ترانزيت است و استفاده از خط آهن، راهکاري در تسريع تبادلات تجاري و اقتصادي بين دو کشور محسوب مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن