تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820080553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه اجتماعی و فرهنگی لازم و ملزوم یکدیگر هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران یونسی:
توسعه اجتماعی و فرهنگی لازم و ملزوم یکدیگر هستند
ساری - خبرگزاری مهر: معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران گفت: توسعه اجتماعي و فرهنگي، لازم و ملزوم هم هستند لذا بايد به ابعاد توسعه فرهنگي در راستاي توسعه اجتماعي توجه ويژه داشت.



به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یونسی ظهر دوشنبه در جلسه كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان، كار در حوزه اجتماعي را بسيار حساس، پيچيده، گسترده و متنوع توصيف كرد و بيان داشت: اظهار نظر و تصميم گيري در اين حوزه به دليل وجود متغيرهاي فراوان بايد با لحاظ همه مولفه هاي رسومي، آدابي، قومي، فرهنگي، اقتصادي، طبقاتي و مذهبي صورت گيرد. يونسي خاطر نشان کرد: نگرش به اين پديده و مطالعه و برنامه ريزي در خصوص آن نيز بايد با توجه به ويژگي هاي منحصر به فرد مازندران در حوزه هاي اجتماعي و سند توسعه چشم انداز كشور صورت پذيرد.

وي تصریح کرد: در حوزه مسايل اجتماعي بايد با تعامل و عدم شتاب و با تكيه بر تحقيقات و پژوهش هاي كامل و راهبردهاي علمي و اصولي و در نظر گرفتن تبعات تصميمات، اقدام کرد. رئيس كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان، حضور گردشگر و مسافر در تعطيلات عيد فطر اخير را كم سابقه دانست و تصريح كرد: در جهت ساماندهي پديده هاي اجتماعي مرتبط با اين مهم و پيشگيري از آسيب هاي احتمالي ناشي از اين حضور، بايد برنامه يي معتبر و قابل اجرا ارايه شود.

وي ارايه خدمات به گردشگران در تعطيلات ياد شده را قابل قدرداني دانست و گفت: ارتقاء خدمات رساني در اين بخش، نيازمند شناسايي دقيق مختصات مازندران در حوزه گردشگري و تدوين برنامه يي بر اساس اطلاعات به دست آمده است.

يونسي، دريا را محور كسب درآمد استان بيان كرد و اظهار داشت: همه مديران بايد جذب اين سرمايه ها و برنامه ريزي لازم در جهت افزايش بهره وري از اين نعمت عظيم خدادادي را جدي بگيرند.

وي تاكيد كرد: دستگاه هاي اجرايي با توجه به ارايه خدمات ملي از سوي استان، مطالبات ملي خود را به وزارت خانه هاي متبوع ارايه و در جهت تحقق كامل آن پيگيري کنند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، در بخش ديگري از سخنان خود با توجه به حجم و گستردگي مسايل محلات آلوده و آسيب هاي ناشي از آن، خواستار جلب مشاركت سازمان هاي صاحب توانايي و تخصص در امر بازسازي و بهسازي اين محلات شد و افزود: سازو كاري از سوي بهزيستي استان در جهت بهره گيري از توانمندي هاي مردم اين مناطق و افراد واجد آمادگي براي همكاري در محلات آلوده تعريف شود.

يونسي بر شناسايي سازمان هاي مردم نهاد و گسترش آن ها در راستاي مشاركت در ساماندهي آسيب هاي اجتماعي تاكيد كرد و ياد آور شد: از خيرين استان در جهت جلب مشاركت و حمايت بيشتر و تجليل از تلاش هاي آنان دعوت به عمل آيد.

وي گفت: سازمان هايي كه مي توانند مكمل فعاليت هاي بهزيستي باشند و يا در جهت فعاليت هاي اين سازمان هم پوشاني كنند و حوزه كاري هر يك شناسايي شود تا با بسيج امكانات استاني و هم افزايي، بتوانيم خدمات بهتر و بيشتري را به نيازمندان استاني ارايه نماييم.
 


۱۳۹۳/۵/۱۳ - ۱۴:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن