تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال آموزه های قرآن به نسل های جدید ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی : انتقال آموزه های قرآن به نسل های جدید ضروری است خبرگزاری پانا:معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ترویج فرهنگ ناب قرآنی با شعار محقق نمی شود .
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ مرداد ساعت 13:59



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تضعیف باورهای دینی مردم از مهم‌ترین اهداف تهاجم فرهنگی دشمنان است و انس مردم با فرهنگ قرآنی موجبات سلامت جامعه و کاهش انحرافات و معضلاتی که امروزه با آن درگیر هستیم را فراهم می‌کند.
وی افزود: زمینه انس مردم با قرآن صرفاً با شعار و اجرای برنامه‌های تکراری ایجاد نمی‌شود بلکه تحقق این هدف نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اجرای طرح‌های خرد و کلان است.
حشمتی بیان کرد: سنگ بنای دوستی و الفت افراد با قرآن باید از دوران کودکی نهاده شود؛ چراکه آنچه از دوران کودکی در وجود فرد نهادینه شود به ندرت فراموش و یا دستخوش تغییر می‌شود.
وی ادامه داد: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم برنامه‌هایی در سطح کل کشور و هم برنامه‌هایی استانی برای ترویج آموزه‌های قرآن میان مردم به‌ویژه جوانان پیش‌بینی کرده که در فازهای مختلف اجرایی می‌شوند.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: تقویت مؤسسات مردمی که به فعالیت‌های قرآنی می‌پردازند و همچنین حمایت برای تولید آثار هنری با محوریت قرآن و آموزه‌های دینی از برنامه‌های اصلی این معاونت است.
وی تأکید کرد: راه سرافرازی ملت ایران، بازگشت به فرهنگ ملی و دینی است که ظرف یک یا دو سال محقق نمی‌شود و نیازمند صرف زمان، برنامه‌ریزی و اختصاص امکانات لازم است.
حشمتی در پایان یادآور شد: دولت و شورای انقلاب فرهنگی در مجموع 200 میلیارد تومان جهت فعالیت‌های قرآنی اختصاص داده‌اند که امید است تا پایان سال تمامی این اعتبار محقق و صرف ترویج آموزه‌های این کتاب مقدس بین اقشار مختلف مردم شود.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن