تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819872729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز «امتحانات نهایی شهریور دانش‌آموزان» از اول شهریور/ اعلام نتایج یک هفته پس از آخرین آزمون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش خبر داد: آغاز «امتحانات نهایی شهریور دانش‌آموزان» از اول شهریور/ اعلام نتایج یک هفته پس از آخرین آزمون خبرگزاری پانا:رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از آغاز امتحانات نهایی شهریورماه دانش‌آموزان از اول شهریور خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۳ مرداد ساعت 10:11



به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به امتحانات شهریورماه دانش‌آموزان، اظهار داشت: بخشنامه برگزاری امتحانات شهریورماه ابلاغ و امتحانات نهایی دانش‌آموزان از اول شهریور آغاز خواهد شد.
وی افزود: براساس برنامه امتحانات شهریورماه 93-92، امتحانات نهایی مربوط به دانش‌آموزان سال «سوم متوسطه نظری سالی واحدی و نیم سالی واحدی و داوطلبان آزاد»، «دانش‌آموزان سال سوم فنی و حرفه‌ای»، «پیش دانشگاهی روزانه، بزرگسالان و داوطلبان آزاد» و «دانش‌آموزان پایه دوره دوم متوسطه روزانه و غایبان موجه مربوط به هماهنگ کشوری» و «یک امتحان در دوره اول دوم متوسطه روزانه و غایبان موجه» ابلاغ شده است.
عمادی با بیان اینکه امتحانات نهایی دانش‌آموزان از اول شهریورماه آغاز می‌شود و در متوسطه نظری تا 19 شهریورماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: امتحانات نهایی دانش‌آموزان در پیش دانشگاهی از اول شهریورماه آغاز و تا هشتم شهریورماه ادامه دارد و در فنی و حرفه‌ای از اول شهریورماه آغاز lمی‌شود و تا 11 شهریورماه ادامه دارد.
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی شهریورماه دانش‌آموزان، گفت: معمولاً یک هفته پس از آخرین امتحان، نتیجه امتحانات مشخص می‌شود.
عمادی تصریح کرد: 19 شهریور ماه آخرین امتحان برگزار می‌شود و حداکثر تا 25 شهریورماه نتایج اعلام خواهد شد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن