تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819427180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست خارجی دولت درهای تعامل را به روی ایران گشوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار تویسرکان: سیاست خارجی دولت درهای تعامل را به روی ایران گشوده است همدان - ایرنا- فرماندار تویسرکان گفت: سیاست خارجی دولت تدبیر و امید، درهای تعامل با بخشی از کشورهای جهان را به روی ایران گشوده است.


به گزارش ایرنا ˈمهرداد موسویˈ روز یکشنبه در شورای اداری تویسرکان افزود: حمایت معنوی مقام معظم رهبری از تیم مذاکره هسته ای از یک سو موجب شکسته شدن بخشی از تحریم های اقتصادی علیه ایران و از سوی دیگر پیشروی در تعامل با یک سری از کشورها در عرصه بین الملل شد.
وی اضافه کرد: همچنین مدیران ارشد دولت با به کار گیری دانش حرفه ای خود، توجه ویژه ای به بهبود حوزه اقتصادی کشور و تثبیت قیمت ها نشان دادند.
موسوی متذکر شد: دولت یازدهم باوجود کمبود اعتبارات مالی طرح بیمه سلامت را به گونه ای به مرحله اجرا درآورد که بیماران تنها 10 درصد از هزینه حقیقی درمان را پرداخت می کنند.
وی با اشاره به کمبود اعتبارات مالی در برخی حوزه های مدیریتی و اجرایی تصریح کرد: کم پولی نباید بهانه ای برای دوری از انجام کارهای بزرگ و اثر گذار توسط مسوولان باشد.
موسوی ادامه داد: مدیران در بخش های مختلف باید به انجام وظایف مدیریتی خود دغدغه داشته باشند و با عشق و علاقه و ایده پردازی و خلاقیت در شرایط کمبود اعتبارات، از حالت روزمرگی خارج شوند.
وی خاطرنشان کرد: مسوولان در بخش های مختلف باید هنر مدیریت خود را در شرایط تحریم های اقتصادی نشان دهند و همسو با منویات رهبر معظم انقلاب از بار مشکلات اقتصادی مردم بکاهند.
فرماندار تویسرکان همچنین به معضل مصرف بی رویه آب در سطح شهرستان تویسرکان اشاره و یادآور شد: اطلاع رسانی های اولیه در این زمینه به حد انتظار نتیجه بخش نبوده و مدیران ذی ربط باید با مشترکین پر مصرف و بی توجه برخودهای قانونی داشته باشند.
وی ابراز امیدواری کرد: پیشرفت فیزیکی طرح های چهار بانده کردن جاده های جوکار - تویسرکان و تویسرکان- کنگاور تا قبل از آغاز فصل سرما چشمگیر باشد.
موسوی همچنین با اشاره به فجایع و جنایات در حال وقوع در نوار غزه گفت: مجامع بین المللی با سکوت خویش در قبال کشتار دسته جمعی بی گناهان در غزه، رژیم صیهونیستی را گستاخ تر کرده اند.
وی اضافه کرد: گروه تروریستی داعش نیز با حمایت آمریکا، اتحادیه اروپا و برخی کشورهای عربی برای خدمت به اسرائیل وارد عمل شده است.
در این نشست مدیر جدید آموزش و پرورش تویسرکان و نماینده نهاد ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان معرفی شدند.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در جنوب غربی کوه الوند است که از بیش از 102 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی برخوردار است.
7531/2624



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن