تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813215136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

2700 مترمربع مستحدثات غیرمجاز واقع در رودخانه جاجرود تخریب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: 2700 مترمربع مستحدثات غیرمجاز واقع در رودخانه جاجرود تخریب شد تهران بزرگ-ایرنا-مدیر امور منابع آب شمیرانات از تخریب بیش از 2700 مترمربع مستحدثات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه جاجرود در محدوده این شهرستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران،حسین زنگوئی اظهار کرد: این امور در راستای اجرای ماده دوم قانون توزیع عادلانه آب و با اخذ حکم قضایی و با هدف آزادسازی بستر و حریم رودخانه ها و مسیل های زیرپوشش، از ابتدای مردادماه امسال اقدام به تخریب دو مورد از مستحدثات غیر مجاز در بسترو حریم رودخانه جاجرود نموده است.
وی با اشاره به تلاش و پیگیری تیم گشت وبازرسی و واحد حقوقی امور منابع آب شمیرانات، گفت:پس از اخذ حکم قضایی و با تلاش این امور و همکاری طرح جلوگیری از آلودگی آب شرب تهران، اقدام به تخریب یک مورد دیوار و محوطه سازی غیرمجاز احداث شده در روستای رودک شد.
زنگویی افزود: با اجرای این عملیات به میزان 160 متر مربع دیوار تخریب و حدود یک هزار و 500 مترمربع از بستر و حریم رودخانه جاجرود آزادسازی شد.
زنگوئی همچنین از اجرای یک مورد دستور قضایی در هفته گذشته نیز خبر داد و تصریح کرد: هفته گذشته نیز ماموران گشت و بازرسی با همکاری عوامل زحمتکش نیروی انتظامی اقدام به تخریب یکی از مهمترین مستحدثات غیرمجاز (مجتمع مسکونی گل یخ معروف به لانه زنبوری) در بخش شمشک نمود که در پی آن بیش از 150 متر مربع دیوار تخریب و یک هزار و 200 مترمربع از بستر وحریم رودخانه آزادسازی شد.
وی یادآور شد: این امور در راستای جلوگیری از حفاری چاه های غیر مجاز، اقدام به توقیف سه دستگاه ادوات حفاری غیرمجاز نمود که پس از توقیف این ادوات به پارکینگ منتقل شدند.
مدیر امور منابع آب شمیرانات تاکید کرد: این امور به عنوان نماینده شرکت آب منطقه ای تهران با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیرزمینی برخورد قانونی و جدی خواهد کرد.
تهرام564/9977



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن