تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819369343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فردا نخست‌وزیر عراق معرفی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فردا نخست‌وزیر عراق معرفی می شود
مسئولان ائتلاف اتحاد ملی عراق اعلام کردند که این ائتلاف فردا (دوشنبه) نامزد خود را برای تصدی پست نخست وزیری آتی اعلام می‌کند.
کد خبر: ۴۲۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ - 03 August 2014


مسئولان ائتلاف اتحاد ملی عراق اعلام کردند که این ائتلاف فردا (دوشنبه) نامزد خود را برای تصدی پست نخست وزیری آتی اعلام می‌کند.

به گزارش (ایسنا)، به نوشته روزنامه عربستانی عکاظ، ائتلاف اتحاد ملی عراق اعلام کرد که فردا نامزد خود را برای تصدی پست نخست وزیر آتی از میان پنج نامزد پیشنهادی خود انتخاب می‌کند.

در همین راستا، میثاق الموزانی، نماینده فراکسیون "الاحرار" عراق اعلام کرد که مشورت‌ها و گفتگوهای اعضای ائتلاف اتحاد ملی عراق برای توافق بر سر تعیین نامزد پست نخست وزیری آتی همچنان ادامه دارد و این ائتلاف در حال حاضر توافق کرده‌ که نوری مالکی، نخست وزیر عراق معاون فواد معصوم، رئیس جمهور این کشور باشد.

وی افزود: حسین شهرستانی، وزیر خارجه جدید عراق، عادل عبدالمهدی، از رهبران مجلس اعلای اسلامی عراق و ابراهیم جعفری، رئیس ائتلاف اتحاد ملی نامزدهایی هستند که بیشترین شانس را برای تصدی پست نخست وزیری آتی دارند.

از سوی دیگر محمود المشهدانی، یکی از رهبران فهرست الوطنیه نسبت به تاخیر در تشکیل دولت یا تشکیل آن در خارج از چارچوب توافق ملی میان فراکسیون‌های سیاسی هشدار داد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن