تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821367158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر شهرک صنوف قم: زمان انتقال اصناف به این شهرک مشخص نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر شهرک صنوف قم: زمان انتقال اصناف به این شهرک مشخص نیست قم - ایرنا - مدیر شهرک صنوف استان قم گفت: مشخص کردن زمان برای انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده به شهرک صنوف قم امکانپذیر نیست.


به گزارش ایرنا، ˈحسن قنبریˈ روز یکشنبه در هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ گونه هزینه ای برای این شهرک از طرف شهرداری در نظر گرفته نمی شود و تمام هزینه ها بر عهده متقاضیان از اصناف گوناگون است امکان زمانبندی جهت انتقال اصناف به این شهرک میسر نیست.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای سامان دهی هرچه سریعتر این شهرک، خاطرنشان کرد: شهرک صنوف قم تا کنون بر روی تفکیک هزینه های اصناف نظارت خوبی داشته و اقداماتی مانند صدور پروانه و شناسایی پیمانکاران مجرب را انجام داده است.
قنبری با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص سامان دهی زیر ساخت ها و تامین امکانات مورد نیاز از قبیل آب، برق، گاز و همچنین عبور و مرور در شهرک صنوف، افزود: در راستای سهولت تردد در مسیر این شهرک کار ایجاد لاین دور برگردان به عهده شهرداری گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون کار احداث دور برگردان از سمت تهران به قم به پایان رسیده ولی احداث دور برگردان از سمت قم به تهران با توجه به وجود کانال ذهکشی و احتمال ریزش، از سوی معاونت راهنمایی رانندگی استان در حال بررسی است که کار احداث این خط نیز در آینده ای نزدیک به پایان می رسد.
مدیر شهرک صنوف قم همچنین با اشاره به تعهد برخی از شرکت ها و سازمان ها، مبنی بر انجام کارهای تاسیساتی و تامین امکانات مورد نیاز مانند آب، برق و مخابرات برای این شهرک، خاطرنشان کرد: متاسفانه به رغم پیگیری های انجام شده هنوز هیچ اقدام قابل توجهی از طرف آنها صورت نگرفته است.
شهرک صنوف قم در سال 69 در کیلومتر 15 جاده قدیم قم - تهران احداث و پس از دو دهه وقفه در کار توسعه و بهره برداری از آن، از سال 89 با تعیین مدیریت از سوی شهرداری، کار انتقال و همچنین جانمایی برخی از صنوف و مشاغل پر خطر قم به این شهرک آغاز شد. ک/2
7403 / 553



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن