تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین کنگره ملی بی بی حکمیه (س)در گچساران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت:
نخستین کنگره ملی بی بی حکمیه (س)در گچساران برگزار می شود
نخستین کنگره ملی بی بی حکیمه (س)درشهرستان گچساران واقع دراستان کهکیلویه وبویراحمد همزمان با دهه کرامت، میلادحضرت معصومه(س)، میلاد حضرت احمدبن موسی (ع) و امام رضا(ع)برگزارمی‌شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،آرمین محمودی دبیر علمی کنگره ملی بی بی حکیمه (س) در جمع خبرنگاران اصحاب رسانه گفت: نخستین کنگره ملی بی بی حکیمه (س) همزمان با دهه کرامت میلاد حضرت معصومه(س) ، احمد بن موسی (ع) و امام رضا (ع) در شهرستان گچساران استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این کنگره به منظور ترویج و تبیین فرهنگ اسلامی ، معارف دینی و قرآنی ،‌ احیای قرآن ، امامان معصوم (ع) و اهل بیت (ع) ، شناخت نقش موثر امامزادگان در گسترش مذهب  تشیع در جهان اسلام در دست اجراست.
محمودی اظهار داشت: در این طرح نخستین کنگره ملی بی بی حکیمه (س) با سه محور سیره علمی و نظری زندگانی حضرت بی بی حکیمه (س) ، معرفی آستانه مقدسه امامزاده بی بی حکیمه، فرهنگی شدن قطب بقاع متبرکه با ارسال آثار و مقاله های اهل قلم در این زمینه برگزار می شود.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ارسال 30 هزار فراخوان و 20 هزار پوستر به مراکز فرهنگی ، علمی ، سیاسی و اجتماعی کشور،‌  انتشار کتابچه کنگره ملی بی بی حکیمه، از 40 مقاله برتر این کنگره ، اهدای جوایز نقدی هزینه حج عمره ، عتبات عالیات ، جایزه نقدی 3 میلیون تومان به 5 نفر اول ، 2 میلیون و 500هزار تومان به 5 نفر دوم ،‌ 2 میلیون تومان به 5 نفر سوم، 1 میلیون و 500 هزار تومان به 5 نفر چهارم، و 1 میلیون تومان به 5 نفر پنجم و 300 هزار تومان به 15 نفر آخر از اقدامات اجرایی این طرح است.
محمودی خاطر نشان کرد: زمان پایان ارسال آثار و مقاله‌های کنگره ملی بی بی حکیمه ( س) ، 15 مردادماه است که تا 30 مرداد ماه تمدید و در صورت لزوم تا 6 شهریور ماه تمدید می شود.
علاقه‌مندان می تواند آثار خود را به سایت www.iscwnfrencef.ir/619 و یا در قالب سی دی به آدرس : گچساران ، دانشگاه آزاد اسلامی، دبیرخانه کنگره علمی امامزاده بی بی حکیمه (س) ارسال کنند.انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن