تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801626874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نخستين مسابقات ملي مهارت براي معلولان/ برنامه جامع آموزش مهارت ويژه پناهندگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مرداد ۱۳۹۳ (۱۳:۱۰ب.ظ)
رئيس سازمان فني و حرفه اي کشور خبر داد: برگزاري نخستين مسابقات ملي مهارت براي معلولان/ برنامه جامع آموزش مهارت ويژه پناهندگان رئيس سازمان فني و حرفه اي با اعلام برنامه اين سازمان براي برگزاري مسابقات مهارت ويژه معلولان براي نخستين بار در کشور گفت: 17 مرداد ماه امسال مرحله کتبي اين مسابقات را برگزار خواهيم کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج دکتر کورش پرند صبح امروز به مناسبت بزرگداشت هفته کارآفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي اعلام کرد: فعاليت هاي اين سازمان در هفته مهارت به طور هماهنگ در سراسر كشور برگزار خواهد شد تا ما شاهد توسعه، ترويج و ارتقاي فرهنگ مهارت آموزي در سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي" باشيم.
وي در ادامه ضمن تشريح نامگذاري هاي هفته کارآفريني و آموزش هاي فني و حرفه اي گفت: اطلاع رساني گسترده با رويكردها، فعاليت ها و خدمات مختلف سازمان در راستاي افزايش سطح دسترسي گروه هاي هدف به آموزش هاي مهارتي را صورت داده ايم ضمن اينکه عنوان شده تا در جهت ارتقاي شناسايي اين مهارت ها نمايشگاه و گذرهاي مهارت در سطح استان به منظور معرفي توانمندي ها و دستاوردها با همكاري آموزشگاه هاي آزاد در31 استان سراسر کشور برپا گردد.
رئيس سازمان فني و حرفه اي در ادامه به برپايي مانور استاني "مهارت، کار و کارآفريني" و برگزاري مراسم تجليل از مديران نمونه، مربيان، رؤساي نمونه مراكز آموزشي، پيشكسوتان، نخبگان و حاميان آموزش هاي مهارتي اشاره کرد.
پرند با تأکيد بر فعاليت هاي سازمان آموزش فني و حرفه اي درسطح بين المللي راهبردهاي اين سازمان را بر 3 اصل افزايش قابليت حضور در عرصه هاي بين المللي، ارتقاي جايگاه كشور در مسابقات بين المللي مهارت و اعتبار بخش به آموزش هاي سازمان در سطح بين المللي عنوان کرد.
وي تأکيد کرد: يکي از اصلي ترين اهداف سازمان فني و حرفه اي مهارت آموزي به پناهندگان است که اين امر در جهت ارتقاى راه حل هاى پايدار؛ يعنى بازاسكان، بازگشت داوطلبانه و بازادغام پايدار براى پناهندگان ثبت نام شده از طريق بهبود دسترسى به خدمات اوليه و فرصت هاى متنوع معيشتى است که در اين راستا موافقت نامه سه جانبه با كميسارياي عالي سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و اداره كل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت كشور منعقد شده است.
پرند در پايان با اشاره به هدف گذاري سازمان فني و حرفه اي مبني بر توسعه آموزش هاي مهارتي براي تمامي اقشار جامعه عنوان کرد: تلاش کرديم تا نخستين مسابقات مهارت ويژه معلولان در طراحي گرافيك رايانه اي، كارورword، خياطي و كنده كاري روي چوب برگزار کنيم.
به گزارش موج تا کنون 1088 نفر از معلولان براي شرکت در اين مسابقات ثبت نام کردند که 17 مرداد ماه امسال اولين مرحله آزمون کتبي اين مسابقات برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن