تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین مسابقات ملی مهارت ویژه افراد دارای معلولیت برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob پرند خبر داد؛ نخستین مسابقات ملی مهارت ویژه افراد دارای معلولیت برگزار می شود تهران - ایرنا - معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ثبت نام نخستین دوره مسابقات ملی مهارت ویژه افراد دارای معلولیت از امروز تا ششم مرداد ماه امسال خبر داد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، کورش پرند، گفت: کشف استعداد های حرفه ای در میان افراد دارای معلولیت کشور فرصتی مناسب برای شکوفایی مهارت های آنان و ترویج و ارتقا فرهنگ مهارت آموزی در میان افراد دارای معلولیت است.
وی تأکید کرد: فراهم کردن بستر مناسب برای رقابت سالم میان افراد دارای معلولیت یک ضرورت و امر مهم فرهنگی است.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: در همین راستا نخستین مسابقات ملی مهارت ویژه افراد دارای معلولیت در شهریور ماه سال جاری و همزمان با مرحله کشوری پانزدهمین مسابقات ملی مهارت با مشارکت سازمان بهزیستی کشور برنامه ریزی شده است.
پرند افزود: زمان ثبت نام متقاضیان این مسابقات همزمان با هفته مهارت و بهزیستی، به صورت الکترونیکی از طریق پرتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آدرس: advari.irantvto.ir صورت می گیرد.
وی گفت: مرحله استانی مسابقات یادشده به صورت آزمون کتبی در تاریخ17 مرداد ماه و مرحله کشوری برای برگزیدگان مرحله استانی به صورت آزمون عملی از تاریخ نهم تا دوازدهم شهریور ماه برگزار می شود.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: رشته های رقابتی این مسابقات شامل طراحی گرافیک رایانه ای، کارورword، خیاطی و کنده کاری روی چوب است.
یادآور می شود، اطلاعات تکمیلی در سایت http://skill.irantvto.ir درج شده است.
اقتصام(1)9123**1558
انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





25/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن