تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813143487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه‌های عمرانی قم را تا آخر از دولت پیگیری می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم حجت الاسلام صالحی منش:
پروژه‌های عمرانی قم را تا آخر از دولت پیگیری می کنم
قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم گفت: بنده به عنوان نماینده دولت در استان تعهد می‌کنم تا پروژه‌های عمرانی قم را به خصوص مونوریل و مترو و همچنین دیون دولت به شهرداری را پیگیری کنم.



به گزارش خبنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در مراسم افتتاح پل و زیرگذر بعثت در قم که شامگاه شنبه در محل احداث این زیرگذر برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در قم اظهار داشت: قم جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و حجم تردد در آن به خاطر وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه‌های علمیه بسیار زیاد است که پیشبرد کار‌ها نیازمند برنامه ریزی و کار شبانه روزی و مجاهدانه است. وی گفت: خوشبخانه شورای اسلامی شهر هم کار نظارتی و هم کار مدیریتی خود را به خوبی انجام می‌دهد و شهرداری نیز برای رساندن شهر قم به جایگاه اصلی‌اش فعالیتی شبانه روزی دارد که باید از کلیه مسئولان مدیریت شهری و به خصوص آقای دلبری شهرداری قم تقدیر کرد. استاندار قم ابراز داشت: امروز شهرداری قم به شهادت همه دستگاه‌های اجرایی استان و مسئولان با برنامه ریزی و مدیریت منسجم کارهای شهر را پیش می‌برد. وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی بودجه‌ای، شهرداری با همه توان تلاش می‌کند تا پروژه‌های عمرانی شهر را به جلو ببرد و در این راستا استانداری همه سعی خود را به کار خواهد بست تا موانع و مشکلات را از سر راه شهرداری بردارد.

حجت الاسلام صالحی منش به مسئولان دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد تا هماهنگی و همکاری خوبی با شهرداری داشته باشند و معاون عمرانی خود را مامور کرد تا جلسات فوق العاده‌ای برای از میان برداشتن موانع بر سر راه فعالیت شهرداری را با مسئولان مربوطه برگزار کند. وی بیان داشت: مجموعه مدیریت شهری سند چشم انداز را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است و دولت نیز خود را موظف می‌داند تا از برنامه‌های شهرداری با تمام توان و قوا حمایت کند تا شهری زیبا و اسلامی داشته باشیم. استاندار قم با بیان اینکه قم شاهراه مواصلاتی است افزود: ظرفیت‌های بسیاری در قم وجود دارد که امیدواریم با تلاش همه مسئولان که خود را خادمان کریمه اهل بیت(ع) می‌دانند قم جایگاه واقعی خود را بیابد. وی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده دولت در استان تعهد می‌کنم تا پروژه‌های عمرانی قم را به خصوص مونوریل و مترو و همچنین دیون دولت به شهرداری را پیگیری کنم و بسترهای لازم برای فعالیت‌های شهرداری فراهم شود. حجت الاسلام صالحی منش، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی‌دفاع غزه گفت: امام راحل 50 سال قبل فرمود اگر هر یک از مسلمانان یک سطل آب بر سر رژیم صهیونیستی بریزد آن‌ها از بین خواهند رفت و امروز هم مقام معظم رهبری مجاهدانه راه و سیره امام راحل را در پیش گرفته و امیدواریم به همت همه مسلمین روزی شاهد از بین رفتن رژیم اشغالگر قدس باشیم.


۱۳۹۳/۵/۱۲ - ۱۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن