تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821086330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای آشنایی بیشتر مردم با مقوله سینما تلاش می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست جدید انجمن سینمای جوانان خوزستان: برای آشنایی بیشتر مردم با مقوله سینما تلاش می کنیم خبرگزاری پانا: سرپرست جدید انجمن سینمای جوانان خوزستان برنامه ریزی برای آشنایی بیشتر مردم استان با مقوله هنر سینما را از برنامه های خود عنوان کرد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۲ مرداد ساعت 10:36



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، رضا سیادت  در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست جدید انجمن سینمای جوانان خوزستان در محل خانه هنر استان، اظهار کرد: انجام فعالیتهای پویا و مستمر در راستای ایجاد فضایی پر نشاط در حوزه سینما جزو مهمترین برنامه ریزی های انجمن خواهد بود.
وی در سخنانی به مهمترین برنامه های خود در انجمن سینمای جوانان خوزستان اشاره کرد و گفت: سرو سامان دادن فضا و مکان انجمن، تشکیل شورای تولید، فیلمنامه و آموزش و به طور کلی شورایی کردن فضای انجمن و استفاده از عقاید و ایده های هنرمندان در کار از جمله مهمترین برنامه هاست.
 
سیادت با اشاره به برنامه ریزی برای حضور انجمن در فضای شهر به منظور انجام فعالیت های فرهنگی افزود: در این راستا طی برنامه هایی همچون پخش فیلم کوتاه و برپایی نمایشگاه عکس ، سعی برآن خواهیم داشت که  مردم  را بیشتر با مقوله سینما آشنا سازیم.
 
وی با تاکید بر انجام فعالیت های پویا و مستمر تصریح کرد: ارتباط با فضای دانشگاهی و اساتید و انجام فعالیت های بین رشته ای از جمله دیگر برنامه هایی است که در انجمن سینمای جوانان خوزستان دنبال می کنیم.
 
 
 
 
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن