تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820439655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصحاب قلم و رسانه سرمایه های ارزشمند یک ملت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه زنجان: اصحاب قلم و رسانه سرمایه های ارزشمند یک ملت هستند زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اصحاب قلم و رسانه سرمایه های ارزشمند یک ملت و کشور هستند.


آیت الله علی خاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: خداوند به انسان این توانایی را داده که با بهره گیری از قلم معلومات و اطلاعات خود را به دیگران و آیندگان منتقل کند.
وی یادآورشد: وظیفه اصحاب قلم و رسانه آگاه سازی و روشنگری مردم نسبت به زوایای تاریک جامعه است.
آیت الله خاتمی اظهار کرد: باید از این توانایی به گونه ای بهره برد که زمینه ارتقای فرهنگ و آگاهی جامعه افزایش و روحیه هم افزایی و وحدت ارتقا یابد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه برخی افراد از توانایی قلم و رسانه خود علیه منافع یک ملت و جامعه و برای پنهان سازی حقیقت بهره می گیرند، چنین قلم و توانایی را فاقد هر نوع ارزش و اعتباری عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: قلمی که به خدمت حقیقت درآمده و به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد، ارزشمند بوده و باید مورد تکریم واقع شود.
آیت الله خاتمی ادامه داد: در صورتی که قلم اصحاب رسانه در مسیر تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی و ارتقای جامعه به کار گرفته شود، می تواند تاثیر بسزایی در رشد و بالندگی افراد داشته باشد.
7319/596



12/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن