تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803621581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولویت کنونی سازمان ملل ؛ تحریم روسیه یا توقف جنایات اسرائیل در غزه ؟!


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اولویت کنونی سازمان ملل ؛ تحریم روسیه یا توقف جنایات اسرائیل در غزه ؟!
اسرائیل طی هفته گذشته برای ششمین بار مدرسه متعلق به سازمان ملل را در غزه بمباران کرد که بر اثر آن 15 زن و کودک فلسطینی به شهادت رسیدند .


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی ؛ این پایگاه خبری در مقاله ای به قلم "نیل کلرک" خبرنگار و نویسنده نوشت : کودکان , زنان و مردان در حالی که در اماکنی که بعنوان پناهگاه های امن و محافظت شده تعیین شده خواب هستند مورد بمباران هوایی جنگنده های اسرائیلی قرار می گیرند و کشته و زخمی  میشوند . ظاهرا حضور این افراد از سوی مقامات تل آویو قابل تحمل نبوده است .

بیش از 1400 شهروند فلسطینی در غزه توسط نیروهای نظامی اسرائیل و با استفاده از موشک ها و ابزارآلات جنگی که از سوی آمریکا تامین می شود ,  کشته شده اند . پس از آخرین حمله ای که جنگنده های اسرائیلی به مدرسه سازمان ملل در غزه ایالات متحده اعلام کرد که مهمات جنگی بیشتری برای اسرائیل ارسال خواهد کرد . نتیجه اینکه : روسیه را تحریم می کنند !


در ادامه این مقاله آمده است : تحت حکومت خصمانه و نظامی در کیف که از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا مورد حمایت است , از ماه آوریل تاکنون بیش از هزار تن از مردم در شرق اوکراین کشته و حدود 3500 نفر نیز زخمی شده اند . بیش از 100 هزار تن با اجبار نیروهای دولتی اوکراین تغییر مکان داده اند . 


روز یکشنبه گذشته بر اثر تیراندازی نیروهای حکومتی حداقل 13 شهروند اوکراینی از جمله یک نوزاد یک ساله به همراه والدینش کشته شدند . چه کسی فریاد این افراد را می شنود ؟ به جای این ؛ روسیه را تحریم می کنند !


آمریکا و اتحادیه اروپا از براندازی خشونت آمیز و کودتایی دولت و رییس جمهور اوکراین _ که با انتخابات دموکراتیک بر سر کار آمده اند _ حمایت می کنند . یک سال پیش از برگزاری انتخابات این بحران در کشور آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد . بدون توجه به این وضعیت " روسیه را تحریم می کنند ! " 


ملی گرایان افراطی اوکراینی با آتش زدن ساختمان اتحادیه تجاری در اودسا حدود 40 تن از مردم را به قتل رساندند . هنگامی که این مقتولین قصد فرار از ساختمان را داشتند باز هم افراطیون اجازه فرار را به آنها ندادند . پس از اجرای کودتای نامشروع و غیرقانونی در کیف که ملی گرایان افراطی و ضدروسیه را در راس حکومت قرار داد مردم کریمه برگزاری انتخابات مسالمت آمیز به پیوستن خود به روسیه رای مثبت دادند . 


یک هواپیمای مسافربری مالزیایی در مرز اوکراین سقوط کرد . هواپیمایی دیگری از همین خطوط هوایی چند ماه پیش بطرز مرموزی ناپدید شد . هیچ کس مسئولیت این حوادث را بر عهده نگرفته و یا حتی کسی نمی داند که چه بر سر هواپیمای ناپدید شده مالزیایی آمده است . در عوض بررسی این موارد مهم ؛ " روسیه را تحریم می کنند ! " 


راشاتودی همچنین نوشت : چهار کودک فلسطینی در حال بازی کردن در قسمتی از سواحل غزه بودند . بمباران این سواحل موجب مرگ این چهار کودک شد . سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد : این یک جنایت بزدلانه از سوی صهیونیستها است . 


روسیه یکی از 29 کشوری به شمار می آیند که در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای اثبات جنایات جنگی انجام شده توسط اسرائیل در غزه رای داده است . اتحادیه اروپادر این باره رای ممتنع داده و آمریکا نیز مخالفت قاطع کرد . در این مورد نیز تنها " روسیه را تحریم می کنند ! " 


بر اساس تخمین آمارها , از سال 2008 تاکنون حدود 2400 تن بر اثر حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی کشته شده اند . تنها در پاکستان طی سالهای 2004 تا 2014 تعداد 416 تا 957 تن از شهروندان بر اثر بمباران های این هواپیماهای آمریکایی کشته شده اند . تعداد کودکان کشته شده در این کشور نیز بین 168 تا 202 تن بوده است . 


ایالات متحده جنگی غیرقانونی  و نامشروع را با بیش از یک میلیون کشته در عراق آغاز می کند . بهانه  و دستاویز جنگ دارا بودن بغداد از سلاح کشتار جمعی است که هرگز واقعیت خارجی نداشت . بخش های زیادی از عراق اکنون بدست تروریست های داعش افتاده است  و مسکو قویا مخالف شروع جنگ در عراق می باشد . در این باره نیز فقط" روسیه را تحریم می کنند ! " 


در انتهای این مقاله آمده است : لیبی نیز همانند عراق کشوری است که بطور کامل قربانی مداخله نظامی غرب می باشد . مداخله ای که مسکو هرگز حاضر به مشارکت در آن نشد . بدلیل خصومت و تجاوزات غرب کشوری که دارای بالاترین استاندارد زندگی در کل قاره آفریقا بود اکنون به کشوری شکست خورده و ناتوان تبدیل شده است . در این باره هم " روسیه را تحریم می کنند !" 


موارد مهم فراوانی دیگری نیز وجود دارد که هم سازمان ملل و هم مدعیان غربی با توجه و تمرکز بر آنها می توانند به بهبود هر چه بیشتر صلح ، ثبات ، امنیت و آرامش بین المللی کمک کنند . اما هیچیک از این موارد مورد نظر این مدعیان قرار ندارد و اصلی ترین دغدغه کنونی آنها در نشست ها و کنفرانس های خود این است که " روسیه را تحریم کنند ! " 




انتهای پیام /






تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن