تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با استقبال گرم مردم و مسئولان آملی والیبالیست تیم ملی بزرگسالان کشورمان به زادگاهش بازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با استقبال گرم مردم و مسئولان آملی
والیبالیست تیم ملی بزرگسالان کشورمان به زادگاهش بازگشت
رضا قرا بازیکن پشت‌خط زن تیم ملی والیبال بزرگسالان و ارتش‌های کشورمان که به تازگی در رقابت‌های لیگ جهانی رتبه چهارم و در مسابقات ارتش‌های جهان رده سوم را به دست آورد امشب با استقبال گرم مردم و مسئولان وارد زادگاهش آمل شد.

خبرگزاری فارس: والیبالیست تیم ملی بزرگسالان کشورمان به زادگاهش بازگشت



به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رضا قرا بازیکن پشت‌خط زن تیم ملی والیبال بزرگسالان و ارتش‌های کشورمان امشب با استقبال گرم مردم و مسئولان وارد زادگاهش آمل شد. قرا به همراه دیگر ملی‌پوشان به تازگی در رقابت‌های لیگ جهانی در بین برترین‌های والیبال دنیا رده چهارم را از آن خود کرده و در مسابقات والیبال قهرمانی ارتش‌های جهان سیزم به جایگاه سوم و کسب مدال برنز رسید.

مردم ورزش‌دوست آملی که علاقه زیادی به رشته ورزشی والیبال داشته و به همراه کاله مازندران به مدت پنج سال خاطرات بسیار خوب و خوشی را در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دارند به همراه مسئولان استقبال گرمی از این ورزشکار ملی داشتند. بهروز عطایی مربی سابق تیم ملی والیبال بزرگسالان و از مربیان نام‌آشنای والیبال ایران اسلامی، قاسم نائیجی و حسین کاظمی مربیان والیبال مازندران به همراه دیگر والیبالیست‌های مازندرانی و آملی در این آیین مقابل استخر سرپوشیده نجم برگزار شد، حضور داشتند.

از نکات بارز این آیین استقبال ذکر صلوات و فاتحه برای روح بلند مرحوم حسین معدنی مربی خوش‌اخلاق و با تجربه تیم ملی والیبال بزرگسالان جمهوری اسلامی بود. رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: قصد داشتیم این ورزشکار ملی را پس از دیدار با خانواده، مسئولان، مربیان، ورزش‌دوستان و مردم در ورودی شهر آمل بنا به رسم همیشگی به میادین اصلی و خیابان‌ها برای ابراز علاقه و ارادت متقابل این ورزشکار و مردم هدایت کنیم که این امر با توجه به دومین روز درگذشت مرحوم حسین معدنی مربی نام‌آشنای والیبال کشورمان و ادای احترام به روح پرفتوح‌اش انجام نشد.

محمود نائیج عنوان کرد: قرا بلافاصله پس از برگزاری آیین استقبال در ورودی شهر آمل برای دیدار با مردم زادگاهش راهی روستای مهدی‌خیل شد. این مسئول با اعلام اینکه هم‌اکنون این پشت‌خط زن ارزنده کشورمان با دعوت کواچ سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان در اردوی آماده‌سازی جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی قرار دارد، گفت: قرا که به تازگی از مسابقات ارتش‌های جهان بازگشته است مرخصی دو روزه‌ای از سرمربی تیم ملی دارد.

نائیج با اشاره به اینکه می‌خواستیم مراسم استقبال رضا قرا را به همراه آیین استقبال عادل غلامی دیگر والیبالیست ارزشمند آملی تیم ملی توام برگزار کنیم، متذکر شد: هم‌اکنون غلامی زیر نظر کواچ در اردوی تیم ملی والیبال بزرگسالان به سر می‌برد و امکان دریافت مرخصی برای این بازیکن ممکن نشد. انتهای پیام/86012/ذ30

93/05/11 - 22:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن