تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812923403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان دوم شهرستان مرودشت احداث می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیمارستان فعلی تکافوی نیاز مراجعان نمی دهد بیمارستان دوم شهرستان مرودشت احداث می شود شیراز - ایرنا - رییس شبکه بهداشت و درمان مرودشت با بیان اینکه بیمارستان فعلی مرودشت تکافوی نیاز مراجعان را نمی دهد گفت : بیمارستان دوم این شهرستان با مشارکت نیکوکاران احداث می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر کسایی امروز در نشستی با حضور اصحاب رسانه استان فارس، با بیان اینکه بیمارستان این شهرستان هم اکنون با 200 تخت فعال، پاسخ گوی حجم بالای مراجعات است، تصریح کرد: در این بیمارستان ماهانه سه هزار و 500 بیمار بستری می شود که در ایامی مانند نوروز نیز افزایش قابل توجهی می یابد.
دکتر کسایی راه اندازی بیمارستان شماره دو شهرستان مرودشت را کمک بزرگی به عرصه خدمات درمانی به مردم این شهرستان دانست و افزود: بیمارستان کنونی مرودشت هم اکنون با تخصص هایی نظیر داخلی، اطفال، زنان، جراحی، ارتوپدی، قلب، نورولوژی و عفونی، به بیماران ارائه خدمت می کند و در مواردی نظیر جراحی های قلب و عروق، نیاز به اعزام به مرکز استان را داریم.
وی گفت:دیگر پروژه پیش بینی شده برای خدمت به مردم شهرستان، احداث مجتمع آموزش عالی سلامت است که هم اکنون 11 رشته برای آن در نظر گرفته شده است.
دکتر کسایی با اشاره به راه اندازی رشته های پرستاری، مامایی، هوشبری، علوم آزمایشگاهی ، تکنسین اتاق عمل، بهداشت محیط، حرفه ای و خانواده و مبارزه با بیماری ها برای این مجتمع آموزشی، آن را گامی برای تاسیس دانشگاه علوم پزشکی مستقل در مرودشت برشمرد.
رییس شبکه بهداشت و درمان مرودشت اضافه کرد: راه اندازی مرکز بستردرمان کامفیروز نیز از دیگر اولویت های بهداشتی درمانی شهرستان مرودشت است که در حال پیگیری بوده و هم اکنون اغلب مراکز روستایی مرودشت، به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان فارس، دارای پزشک هستند.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه تحول در نظام سلامت، نقش موثری در تقلیل چشم گیر شکایات مردمی داشته است، ابراز داشت: راه اندازی شبکه جامع و همگانی سلامت نیز دیگر اقدام تکمیلی در عرصه سلامت کشور است که با بازنگری فضاها و نیروی انسانی، سبب ارتقاء خدمات پایگاه های بهداشتی خواهد شد.
با کمک نیکوکار مرودشتی، دومین بیمارستان شهرستان مرودشت به نام بیمارستان حضرت مهدی (عج) در شرق این شهرستان احداث می شود.
بیمارستان کنونی شهرستان مرودشت، دومین بیمارستان استان فارس از لحاظ پذیرش است که ماهانه بیش از هزار و صد مورد عمل جراحی در آن انجام می شود و روزانه بیش از 700 بیمار در بخش اسکرین آن پذیرش می شوند.
نماینده مردم شهرستان مرودشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اعلام خبر احداث بیمارستان شماره دو مرودشت در شرق این شهرستان، گفت: نیکوکار مرودشتی، نعمت اله زارع، با اهدای هفت هکتار زمین به این بیمارستان، زمینه احداث فاز نخست آن را تسهیل نموده است.
محمد مهدی برومندی افزود: با همکاری ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در واپسین روزهای سال گذشته موفق شدیم یک و نیم میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان و یک و نیم میلیارد تومان نیز برای ساخت بیمارستان 64 تخت خوابه ارسنجان، اختصاص دهیم .
وی با بیان اینکه در بودجه امسال نیز دو و نیم میلیارد تومان برای بیمارستان مرودشت و دو میلیارد تومان برای بیمارستان ارسنجان در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان مرودشت، انتخاب زمین مناسب در این شهرستان دشوار بوده که با همکاری نیکوکار مرودشتی، این امکان فراهم شد.
نماینده مردم شهرستان مرودشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وجود بناهای تاریخی و مذهبی در اطراف مرودشت، همچنین قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیت شمال به جنوب، بار سنگینی را به حوزه درمانی این شهرستان وارد می کند که دست اندرکاران بهداشت و سلامت مرودشت، با ایثارگری آن را بر عهده گرفته اند.
نعمت اله زارع، نیکوکار مرودشتی نیز در این نشست از خیرین مرودشتی دعوت کرد در اجرای پروژه های عمرانی این شهرستان، همکاری داشته باشند.
شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز در استان فارس قرار دارد . ک/2
677



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن