تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816461963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتار کودکان نشانه عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده مجلس خبرگان رهبری:
کشتار کودکان نشانه عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی است خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان حماس و جهاد اسلامی توان مقابله ندارد که به کشتن کودکان روی می آورد، گفت: این رژیم غاصب در مقابل به کودکان، زنان، پیران و بیماران و بیمارستان ها حمله می کند و این نشانگر عجز رژِیم صهیونیستی است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع نمازگزاران شهر بهشهر با بیان این که تقوا امر ارزنده ای است که انسان باید در راستای آن تلاش کند، گفت: تقوا محوری باید در زندگی انسان وجود داشته باشد و از خداوند منان بخواهیم تا طاعات و عبادات ما را مورد مرضی خود قرار دهد.
 وی با اشاره به حضور گسترده مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان داشت: ملت ما در این روز بزرگ نشان دادند که همواره حامی مظلومان و ستمدیدگان بوده و در برابر ظلم و ستم ایادی استکبار جهانی سکوت نخواهند کرد.
امام جمعه بهشهر با اشاره به فجایع رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تصریح کرد: ما از مقاومت مردانه مردم غزه به خصوص رزمندگان حماس و جهاد اسلامی که در این 25 روز اسرائیل را به خاک مذلت نشاندند تشکر می کنیم که ایستادگی ارزنده ای داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین جباری، تصریح کرد: برای سران کشورهای عربی مخصوصاً دولت مصر و عربستان تاسف می خوریم که سکوت مرگبارشان مشوق اقدامات رژیم صهیونیستی شده است که در واقع نباید این گونه باشد.
وی با بیان این که دولت مصر چرا گذرگاه رفح را باز نمی کند، ادامه داد: این کشورها تا چه زمانی باید نوکر آمریکا باشند و می خواهند در راستای حمایت و فرمانبرداری از ایادی استکباری گام بردارند و مگر مردم غزه مسلمان نیستند.
نماینده مجلس خبرگان رهبری، افزود: کشورهای عربی بدانند اگر ایران اسلامی هم مرز با فلسطین بود رژیم صهیونیستی جرات نمی کرد هیچ غلطی بکند.
وی با بیان این که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان حماس و جهاد اسلامی توان مقابله ندارد که به کشتن کودکان روی می آورد، گفت: این رژیم غاصب در مقابل به کودکان، زنان، پیران و بیماران و بیمارستان ها حمله می کند و این از عجز رژِیم صهیونیستی است. حجت الاسلام والمسلمین جباری با تاکید بر این که مردم مظلوم غزه در خون خفته هستند و رژیم غاصب صهیونیستی جنایات بسیاری بر علیه آنان صورت می دهد، بیان داشت: وحدت و همدلی باید در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه وجود داشته باشد و حمایت ارزنده ای از آنان صورت گیرد.
امام جمعه بهشهر با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: ملت ما در مذاکرات هسته ای از حقوق خودش عقب نشینی نکرده و از همه منافع خود در مجامع بین المللی دفاع می کند.
وی در پایان، افزود: تا زنده هستیم از رهنمودها و سیاست های مقام معظم رهبری برای پیشرفت نظام اسلامی حمایت کرده و تا پای جان بر این حمایت خواهیم ایستاد که ثمرات ارزنده ای برای نظام مقدس اسلامی ایران دارد./950/پ202/ب



۱۳۹۳/۵/۱۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن