تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819950766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افت سطح آب سد دامغان به میزان دو میلیون مترمکعب


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در حاشیه بازدید وزیر نیرو اعلام شد افت سطح آب سد دامغان به میزان دو میلیون مترمکعب سمنان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان از کاهش دو میلیون متر مکعب از حجم آب سد شهید شاهچراغی دامغان به دلیل کاهش بارندگی و خشکسالی در این استان خبر داد.


ˈاتابک جعفریˈ عصر شنبه در حاشیه بازدید وزیر نیرو از این سد به خبرنگار ایرنا گفت: سد شهید شاهچراغی دامغان هم اکنون 17 میلیون مترمکعب ذخیره اب دارد.
ˈحمید چیت چیانˈ عصر شنبه از سد شهید شاهجراغی دامغان دیدن کرد و در جریان وضعیت این سد قرار گرفت.
در این دیدار در نشستی با حضور استاندار سمنان و مسوولان در خصوص طرحهای انتقال اب از سایر حوزه ها به این سد بحث و بررسی شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: در نظر است در صورت بررسی و تایید از سایر حوزه ها 15 میلیون مترمکعب آب به این سد منتقل شود.
سد شهید شاهچراغی امسال در حالی با کاهش دو میلیون مترمکعب آب مواجه شده است که سال گذشته با افزایش بارندگی حجم ذخیره سازی آب در آن به حد سرریز رسیده بود.
سد مخزنی شهید شاهچراغی دامغان در سال 1383 به بهره برداری رسیده و از نوع سنگریزه ای با هسته رسی با تاج به طول 441 متر و 55 و نیم متر ارتفاع از بستر رودخانه است.
این سد در 12 کیلومتری شمال غرب دامغان ساخته شده است و آب رودخانه چشمه علی را به اراضی کشاورزی دشت جنوبی شهرستان منتقل می کند.
جلوگیری از خسارت سیلاب های شمالی از دیگر اهداف ساخت این سد با ظرفیت آبگیری ۴۰ میلیون متر مکعب است.ک/3
599



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن