تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803554307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجتی بر بهبود کیفیت و ورود فناوری های نوین ماشین های کشاورزی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حجتی بر بهبود کیفیت و ورود فناوری های نوین ماشین های کشاورزی تاکید کرد تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برنامه جامع مکانیزاسیون کشاورزی کشور باید ظرفیت تولید ملی در ساخت ماشین آلات کشاورزی از جمله کارخانه های تراکتورسازی، ارتقا و توسعه یابد، به طوری که کشور به سمت رقابتی کردن تولید ماشین های کشاورزی با کیفیت هدایت شود.


به گزارش ایرنا، محمود حجتی در نشست ستاد مکانیزاسیون کشاورزی افزود: در برنامه جامع توسعه مکانیزاسیون کشاورزی توسعه و گسترش شبکه خدمات پس از فروش ماشین های کشاورزی باید به صورت جامع پیش بینی شود و در نتیجه کارکرد این شبکه، کشاورزان به سهولت از پشتیبانی های لازم از جمله امور مربوط به تهیه قطعات و انجام تعمیرات بهره مند شوند.
وی ارائه آموزش های مربوط به کاربری و استفاده صحیح ماشین های کشاورزی از طریق شبکه خدمات پس از فروش را ضروری دانست و اظهار داشت: مدیران این وزارتخانه ملزم هستند؛ در برنامه جامع توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی چگونگی ایجاد ساختار مناسب این شبکه را با مدیریت بخش خصوصی مد نظر قرار دهند.
وزیر جهاد کشاورزی همچنین آموزش های مناسب بکارگیری صحیح ماشین های کشاورزی را ضروری عنوان کرد و گفت: برنامه های آموزش استفاده از ماشین های کشاورزی از طریق شبکه تلوزیونی کشاورزی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.
حجتی با اشاره به ظهور تکنولوژی های نو در حوزه مکانیزاسیون و ماشین های کشاورزی تصریح کرد: لازم است راه ورود فناوری های نو در برنامه جامع مکانیزاسیون پیش بینی شود و در این خصوص ضمن بهره گیری از تجارب سایر کشورها در ورود تکنولوژی های نو و سازگار با محیط کشاورزی ایران، از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی کشور به در ستی استفاده شود، به طوری که بخشی از پایان نامه های دانشگاهی به سمت نیازهای بخش کشاورزی و تکنولوژی های نو در حوزه ماشین های کشاورزی و صنعتی سازی سوق داده شود.
وزیر جهاد کشاورزی خطاب به تولیدکنندگان ماشین های کشاورزی گفت: در برنامه جامع مکانیزاسیون کشاورزی کشور به گونه ای سیاستگذاری نمایید که ظرفیت تولید ملی در ساخت ماشین های کشاورزی و از جمله کارخانه های تراکتورسازی، ارتقا و توسعه یابد به طوری که کشور به سمت رقابتی کردن تولید تراکتور و ماشین های کشاورزی هدایت شود.
وی تاکید کرد: در زمینه رشد و تنوع بخشی محصولات، ارتقا استانداردها و بهبود کیفیت ماشین های تولیدی از جمله انواع تراکتور باید در نتیجه این سیاستگذاری ها حاصل شود.
حجتی برلزوم بهبود سیستم های مصرف سوخت ماشین های کشاورزی تاکید کردو افزود: در برنامه جامع توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی به گونه ای مدیریت مکانیزاسیون باید صورت گیرد که تولید محصولات مناسب و منطبق با این برنامه پیش رود و هم در سیاستگذاری ها به تقاضاهای گوناگون کشاورزان برای ماشین های کشاورزی پاسخ داده شود.
اقتصام(4)9186**1594



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن