تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816819747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پزشکیان: به جای جهت گیری های متوهمانه در مجلس باید قانون را اجرا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پزشکیان: به جای جهت گیری های متوهمانه در مجلس باید قانون را اجرا کرد تهران -ایرنا- نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای جهت گیری های توهمی در مجلس، باید به دنبال اجرای قانون از طرف تمامی گروه های اصولگرا و غیر اصولگرا باشیم و قانون را سرلوحه کار خود قرار دهیم.


«مسعود پزشکیان» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره رشد انتقادها و افزایش سوالات طیف خاصی از نمایندگان مجلس از وزرا و دولت یازدهم نسبت به دولت های قبل به خصوص دولت نهم و دهم افزود: عده ای درست یا غلط با دولت یازدهم موافق نیستند و متاسفانه ادبیات سیاسی ما ادبیات چارچوب داری نیست تا بر اساس مولفه های علمی و قانونی حرف بزنیم.
وی ادامه داد: این موضوع باعث می شود تا دوست و دشمن ما، اگر از چارچوب قانون و سیاست کشور خارج شد، وی را نقد کنیم و اگر صحبت هایش در چارچوب قانون بود، آن را بپذیریم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: دولت گذشته هر خلافی می کرد، کسی صدایش در نمی آمد، اما دولت بعدی که به دنبال جبران اشتباهات دولت قبل بوده است ، زیر فشار قرار می گیرد؛ البته با توجه به حجم زیاد کار، ممکن است جایی نیز اشتباهی وجود داشته باشد که این افراد آن را بزرگ می کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه همیشه بر این اعتقاد بوده که باید خلاف های صورت گرفته در هر دولت و دستگاه های اجرایی را در جامعه منتشر کرد، اظهار داشت: باید بر اساس صداقت با تمامی کسانی که خلاف قانون انجام می دهند برخورد کرد، نه اینکه بگوییم این دولت چون فلان است، نگفته ایم و اشتباهات این یکی دولت را می گوییم، که این کار درستی نیست.
وی خاطر نشان کرد: ادبیات جامعه، نحوه گفت وگو و نحوه تعامل ما در جامعه باید براساس قانون باشد، برخورد با دوست، برادر و دشمن ما اگر در چارچوب قانون باشد، قابل تایید است و اگر پای خود را از چارچوب قانون فراتر گذاشت، فرقی نمی کند که دوست است یا دشمن، باید با وی برخورد کرد.
وزیر بهداشت دولت اصلاحات خاطر نشان کرد: متاسفانه در کشور ما این گونه عمل نمی شود و دولت قبلی تا دلت می خواست انحراف از قانون داشت و حتی یکی از این برادرهای مجلس و مخالف های دولت کنونی نه دلواپس و نه نگران بودند و نه اعتراض و نه سخنرانی کردند.
وی افزود: ولی دولت کنونی اگر خطایی هم داشته باشد که در برخی از موارد نیز حرف منتقدین درست است، متاسفانه رفتار دوگانه این افراد برای من جای تعجب دارد و اگر این افراد راست می گویند چرا تاکنون صدایشان درباره دولت قبل درنیامده است.
نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: برخی در مجلس نظریات خود ساخته ای دارند که باید آن را عبادت، پرستش و بزرگ و سپس پشت سر آن حرکت کرد، تا بر اساس آن جهت گیری کنند.
وی توصیه کرد: به جای این جهت گیری های توهمی، باید به دنبال اجرای قانون از طرف تمامی گروه های اصولگرا، غیراصولگرا، راست، چپ و وسط باشیم و قانون را سرلوحه کار خود قرار دهیم و هرکس قانون را اجرا نکرد کار غلطی انجام داده چون باید قانون چارچوب کار ما را مشخص کند.
پزشکیان خاطر نشان کرد: اگر من کاری انجام دادم که در چارچوب قانون باشد، پس کارم درست است و اگر در چارچوب قانون نیست، جزء هر دسته و گروهی که هستم، کاری نادرست انجام می دهم. خلاف کردن غلط است، چه اصولگرا باشی چه اصلاح طلب و یا هرگروه دیگری و اگر کسی در حزب، جناح و دسته ای خلاف کرد و دیگران وی را تایید کردند، ظلم، بی عدالتی و نامردی است.
سیام**9103**1449



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن