تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802728268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود 70 درصد کارآموزان فنی و حرفه ای تهران به بازار کار


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ورود 70 درصد کارآموزان فنی و حرفه ای تهران به بازار کار
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از ورود بیش از 70 درصد کارآموزان دوره های تخصصی و مهارتی آموزش فنی و حرفه ای در بازار کار خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا خانپور به تشریح اهداف و برنامه های هفته ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای پرداخت و گفت: توسعه و ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام شده، اولویت اول هفته ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران تبیین جایگاه و ضرورت توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کسب و کار و کارآفرینی، ایجاد انگیزه و عزم ملی برای دستیابی به فرصت های شغلی پایدار و اطلاع رسانی هدایت و فراگیر نمودن هرچه بیشتر آموزش های مهارتی در سطوح مختلف را از دیگر اهداف بزرگداشت هفته ملی کارآفرینی و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای عنوان کرد.

وی با اعلام شروع هفته ملی مهارت را از تاریخ 11 تا 17 مرداد ماه اعلام و بیان کرد: این هفته با عناوین و رویکرد کارآفرینی، فرهنگ کار و مهارت آموزی، مردم، مدیریت جهادی، خصوصی سازی، جوانان، دیپلماسی مهارت، افق چشم انداز 1404، کارآموز، دانشجو، اشتغال مولد، نخبگان مهارتی، عزم ملی، اقتصاد مقاومتی؛ زنان، تعالی سبک زندگی، توسعه پایدار و مربی توانمندسازی و تولید ملی به ترویج آموزش های مهارتی پرداخته خواهد شد.

خانپور با اشاره به آموزش و سنجش مهارت سالانه 350 هزار نفر از جوانان استان تهران، اظهار داشت: بیش از 3000 آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در کنار 31 مرکز ثابت دولتی با ارائه آموزش های مهارتی به آماده نمودن جوانان جهت ورود به بازار کار مشغول فعالیت می باشند و خروجی اثربخش را در سطح کشور دارند.

رییس ستاد اجرایی بزرگداشت هفته مهارت استان تهران حرف فعال در رشته های مختلف در استان را بیش از 500 حرفه عنوان کرد و افزود: با شناسایی مشاغل جدید و تدوین استانداردهای بین المللی حرفه های مربوطه در آینده شاهد حل معضل بیکاری و اشتغال بیش از پیش جوانان پایتخت ایران اسلامی خواهیم بود.

وی با اعلام این مطلب که 70 درصد خروجی کارگاه های صنعتی و فنی مورد تقاضای جامعه، جذب بازار کار می شوند، تصریح کرد: بیش از 50 درصد کارآموزان مراکز ثابت دولتی و آموزشگاه های آزاد را دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهند و این نشان از تعامل و همکاری بسیار خوب آموزش عالی و مراکز آموزشی زیر مجموعه سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران به تلفیق علم، فن، هنر و مهارت دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با کسب مهارت های فنی و حرفه ای و آشنایی آنان با دنیای واقعی کسب و  کار تاکید کرد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن