تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819004599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه تخصصی ساختمان، آب و برق، نفت و گاز ایران در ترکمنستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایشگاه تخصصی ساختمان، آب و برق، نفت و گاز ایران در ترکمنستان تهران - ایرنا - سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی ساختمان، آب و برق، نفت و گاز و خدمات فنی و مهندسی ایران در مرداد ماه جاری در ترکمنستان برپا می شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، قرار است نمایشگاه یادشده به مدت سه روز از 15 تا 17 مرداد ماه در عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار شود.
هدف از برپایی نمایشگاه یادشده، معرفی توانمندیهای صادراتی کشورمان اعلام شده که با هماهنگی سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری اتاق بازرگانی ترکمنستان و سفارت جمهوری اسلامی ایران در عشق­آباد برپا خواهد شد.
سطح مبادلات تجاری ایران و ترکمنستان اکنون حدود پنج میلیارد دلار است که انتظار می رود این رقم تا 10 میلیارد دلار افزایش یابد.
پیش از این ایران آمادگی خود را برای صادرات خدمات فنی، مهندسی و پیمانکاری به کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان اعلام کرده بود.
پیش بینی شده است، برگزاری نمایشگاه توانمندی صنایع ایران در عشق آباد زمینه تشکیل کارگروه مشترک صنعتی و اقتصادی بین دو کشور را فراهم کند و موجب ارتقا سطح همکاری ها شود.
طی سال های اخیر صادرات ایران به ترکمنستان بعد از عراق و افغانستان رشد بالایی داشته و 90 درصد از کالاهای صادراتی ایران به این کشور کالاهای نهایی و بالغ بر 95 درصد از کالاهای وارداتی کشورمان از ترکمنستان، روغن های پایه، پنبه، کنجاله پنبه و سایر مواد اولیه مورد نیاز کارخانه‏ های صنعتی هستند.
شرکت پارس پگاه تجارت مجری برگزاری نمایشگاه نامبرده در عشق آباد است.
اقتصام (2)1559**1558



11/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن