تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801305433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محاسبات در جنگ غزه تغییر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: "محاسبات در جنگ غزه تغییر کرد"


مقاومت سرسختانه مردم غزه در برابر حملات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی محاسبات این رژیم و حامیان بین المللی آن را برهم زده است . در حالی که رژیم صهیونیستی گمان می کرد می تواند شروع کننده و پایان دهنده انحصاری جنگ در غزه باشد و هر زمان که خواست آتش بس را بپذیرد اما سرسختی مقاومت باعث شده تا در مقابل گزینه دشواری قرار بگیرد و آن هم چیزی نیست جز لغو محاصره غزه و به رسمیت شناختن سیاسی مقاومت در قابل توقف عملیات گروه های فلسطینی  .
سخنگوی سابق وزارت امورخارجه آمریکا نیز با اذعان به این مطلب تصریح کرد محاسبات مطرح در جنگ غزه تغییر کرده است. پی جی کراولی  گفت:« آتش بس هفتاد و دو ساعته در غزه برقرار شده است. این آتش بس، نخستین فرصتی است تا تلاش های دیپلماتیک افزایش یابد تا ببینیم آیا می توان از آتش بس موقت به آتش بس دائمی رسید. به گفته وی مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین می توانند برای رسیدن به آتش بس دائمی مذاکره کنند. اگر آنها این کار را انجام بدهند مشکلی که در روزهای اخیر بروز کرده است از بین می رود.  
دانلود  
دو سناتور آمریکایی نیز با اذعان به رو اتمام بودن موشک های سامانه ضد موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی از ارائه طرحی  برای جمع آوری کمک مالی برای این رژیم  خبر دادند . این در حالی است که هنوز هزاران موشک در دست گروه های مقاومت فلسطین باقی مانده است که تهدیدی جدی برای رژیم صهیونیستی به شمار می رود .
گنبد آهنین
پیشنهاد جمع آوری اعانه برای اسرائیل در حالی مطرح می شود  که  کنگره آمریکا روز جمعه با تخصیص 225 میلیون دلار برای تقویت سامانه ضدموشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی به منظور انهدام موشک هایی که حماس شلیک می کند موافقت کرد.
سنای آمریکا پیشتر به اتفاق آراء با این اقدام موافقت کرده بود.
این وجوه - که موجب افزایش کسری بودجه آمریکا خواهد شد- سامانه گنبد آهنین اسرائیل را مجهز به موشک های رهگیر بیشتری خواهد کرد.
این وجوه بخشی از وجوه 3 میلیارد و یک میلیون دلاری است که دولت اوباما برای کمک نظامی به اسرائیل درخواست کرده است. اسرائیل بیش از دیگر کشورهای جهان از کمک های آمریکا بهره مند است.
کنگره آمریکا پارسال نیز مبلغ 235 میلیون دلار به سامانه گنبد آهنین اختصاص داده بود.

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن