تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815317420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معامله‌های بورس انرژی به بیش از 450 میلیارد تومان رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معامله‌های بورس انرژی به بیش از 450 میلیارد تومان رسید خبرگزاری پانا: ارزش معامله‌های بورس انرژی درحالی در چهارماه نخست امسال بیش از 450 میلیارد تومان رسید که در 6ماهه نخست پارسال رقم 43 میلیارد تومان را ثبت کرده بود.
۱۳۹۳ شنبه ۱۱ مرداد ساعت 09:12



به گزارش خبرگزاری پانا ، علی حسینی،‌ مدیرعامل بورس انرژی گفت: ارزش معامله‌های بورس انرژی به عنوان یک بورس نوپا از ابتدای امسال تا پایان تیر به بیش از 450 میلیارد تومان رسید که موفقیت خوبی به شمار می‌رود.
حسینی افزود: پارسال و در 6 ماه نخست سال، ارزش معاملات به 43 میلیارد تومان و در نیمه دوم پارسال این رقم به 500 میلیارد تومان رسیده بود.
وی عرضه‌ فرآورده‌های نفتی وپتروشیمی در کنار برق را امسال از جمله عوامل رونق بورس انرژی اعلام کرد و افزود: با ادامه روند موجود می‌توانیم در پایان سال عملکرد قابل قبولی رقم بزنیم.
حسینی با اشاره به مذاکره با وزارتخانه‌های نفت و نیرو برای گسترش همکاری به شانا گفت: خوشبختانه وزرای نفت و نیرو از بورس انرژی حمایت می‌کنند.
وی افزود: بورس انرژی از نظر زیرساخت دارای قابلیتهای فراوانی است و آمادگی کامل داریم تا با پذیرش محصولات جدید حجم معامله‌ها را افزایش دهیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن