تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820615984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صبا از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده کرد و برنده بازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۷:۱ب.ظ)
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان: صبا از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده کرد و برنده بازي شد سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت:هر دو تيم به دنبال کسب حداکثر امتياز از بازي نخست خود بودند اما صبا از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده کرد و برنده بازي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، يحيي گل محمدي در نشست خبري پس از ديدار تيمش برابر صباي قم در هفته نخست ليگ بر‌تر فوتبال اظهار کرد: هر دو تيم به دنبال کسب حداکثر امتياز از بازي نخست خود بودند اما صبا از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده کرد و برنده بازي شد.
وي گفت: نيمه اول نيمه خوبي براي ما بود بازي را در اختيار داشتيم اما در نيمه دوم صبا جلو کشيد با اين حال من انتظار بيشتري از صبا داشتم و فکر کنم صبا در هفته‌هاي آتي بهتر شود.
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: مستحق شکست برابر صبا نبوديم و فکر مي‌کنم شايستگي کسب امتياز را داشتيم و ذوب آهن بدون شک هفته به هفته بهتر مي‌شود.
گل محمدي با انتقاد از داور مسابقه عنوان کرد: داور در صحنه‌هاي گل صبا، دچار اشتباه شد و در گل اول خطاي بي‌مورد و سختگيرانه‌اي گرفت و در صحنه گل دوم هم خطا روي دروازه‌بان صبا حادث شده بود.
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره بازي با تراکتورسازي در هفته دوم تصريح کرد: ليگ بازي آساني ندارد وتراکتورسازي تنها تيم قدرتمند ليگ نيست و سعي مي‌کنيم امتياز بازي‌هاي خانگي را جمع کنيم البته تراکتورسازي با پيروزي بر فولاد با روحيه بالايي به ديدار ما مي‌آيد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن