تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804891535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم ما در هر شرايط حامي مردم غزه و فلسطين هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان حجت الاسلام اسماعيلي:
مردم ما در هر شرايط حامي مردم غزه و فلسطين هستند
گلپايگان- خبرگزاري مهر: امام جمعه گلپايگان گفت: امروز شاهد مصيبت اشغال فلسطين به دست صهيونيست غاصبي هستيم كه ملت فلسطين را به اسارت برده و اينگونه بي رحمانه به قتل و عام مردان، زنان و كودكان مي پردازند و خواستار خلع سلاح آنان نيز هستند، ;که ما با صراحت مي گوييم مردم ما در هر شرايط حامي مردم غزه و فلسطين هستند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا اسماعيلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته كه در مصلاي گلپايگان برگزار شد، با بيان اينكه بهترين الگوهاي تقوايي انبياء، اولياء، صلحا و شهدا هستند، اظهار داشت: بهترين راهكار براي جامعه اي كه نياز به تقوا دارد و در مسير تقوا حركت مي كند، جدي گرفتن دستورات خداست. نماينده ولي فقيه در گلپايگان به 14 مرداد ماه روز صدور فرمان مشروطيت اشاره كرد و  بيان داشت: مشروطيت از جهتي يك پيشرفت براي ملت ايران بود و بايد به مشروعيت تبديل مي شد كه با كمال تأسف به استبداد انجاميد و عاقبت شيخ فضل الله نوري ها سرشان بالاي دار رفت و آنچه نبايد بر سر ملت ايران مي آمد، به وقوع پيوست. خطيب جمعه گلپايگان با اشاره به روز حقوق بشر اسلامي و كرامت انساني خطاب به مدعيان حقوق بشر، اذعان داشت: با توجه به نسل كُشي كه امروز در فلسطين رواج يافته و نوزادان تكه تكه مي شوند، مجامع حقوق بشر كجا هستند تا اينگونه ظلم و نسل كشي به مسلمانان را ببينند؟ آنها كه ادعاي مسلماني مي كنند و پيرو پيغمبر اكرم (ص) و انبياء (ع) هستند و راه آنان را دنبال مي كنند، آيا مي دانند كه دل اهل بيت (ع) و امام زمان (عج) از اين همه ظلم و ستم كباب است. وي با انتقاد از كشورهاي عربي به ويژه كشور اسلامي مصر كه گذرگاه هاي مرتبط به غزه را به روي آنها بسته است، خاطرنشان كرد: بعضي از انسان ها در وحشي گري از وحوش هم پيشي گرفته اند و رحم و مروّت از ميان آنان رخت بربسته است و اعلام مي كنند مبارزان و مقاومت فلسطين بدون قيد و شرط آتش بس را بپذيرند و امروز شاهد مصيبت اشغال فلسطين به دست صهيونيست غاصبي هستيم كه ملت فلسطين را به اسارت برده و اينگونه بي رحمانه به قتل و عام مردان، زنان و كودكان مي پردازند و خواستار خلع سلاح آنان نيز هستند، بايد مجامع حقوق بشر اسلامي و كرامت انساني به ميدان آيد تا مانع اين ددمنشي هاي دشمنان دين و اسلام باشيم و با صراحت مي گوييم مردم ما در هر شرايط حامي مردم غزه و فلسطين هستند. حجت الاسلام والمسلمين اسماعيلي با اشاره به 16 مردادماه روز جهاد دانشگاهي، افزود: در اين راستا جهاد دانشگاهي قدم هاي بلندي را براي كشور برداشته كه اميد است در اين امور موفق و پيروز باشند. امام جمعه گلپايگان با اشاره به 17 مردادماه روز خبرنگار و شهادت شهيد محمود صارمي در افغانستان و تبريك روز خبرنگار به خبرنگاران در ادامه به مسايل شهرستان پرداخت و افزود: خوشبختانه وضعيت آب در شهرستان گلپايگان در زمينه كشاورزي و آب شرب به بحران نرسيده است؛ اما لازم است مردم شهرستان نسبت به استفاده درست از آب آشاميدني و صرفه جويي در آن اقدام کنند. نماينده ولي فقيه در گلپايگان در پايان با تأكيد بر صرفه جويي در مصرف آب، اظهار داشت: لازم است در مصرف آب كشاورزي مسئولين ذيربط نسبت به مديريت بهره مندي از منابع آب موجود اقدام نموده و مردم نيز با تدبير و استفاده مطلوب در اين زمينه ها با مسئولين همكاري داشته باشند تا شهرستان با بحران در خصوص كمبود آب مواجه نشود.


۱۳۹۳/۵/۱۰ - ۱۶:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن