تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمازگزاران آبادانی در محکومیت جنایات اسراییل در غزه راهپیمایی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمازگزاران آبادانی در محکومیت جنایات اسراییل در غزه راهپیمایی کردند آبادان- ایرنا- نمازگزاران آبادانی با انجام راهپیمایی جنایات رژیم اشتغالگر قدس در بمباران و حملات وحشیانه علیه مردم مسلمان بی دفاع و مظلوم غزه را محکوم کردند.


به گزارش ایرنا در این راهپیمایی که پس از اقامه نمازجمعه در خیایان های اطراف مصلی ثامن الائمه انجام شد مردم انقلابی و موحد آبادان نفرت و انزجار خود را از حملات ددمنشانه ارتش رژیم اسراییل غاصب به نوار غزه ابراز داشتند و خواستار واکنش بین المللی در برابر این جنایات صهیونیستی در غزه شدند.
نمازگزاران آبادان با سردادن شعارهای مرگ براسراییل، مرگ برآمریکا مرگ بر انگلیس، اسراییل کودک کش نابود باید گردد، غزه غرق خون است، اسراییل سرنگون است، فلسطین پیروز است اسراییل نابود است، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و مرگ بر ضد ولایت فقیه، اسراییل و آمریکای جهانخوار و اربابان آنها و کشورهای اتحادیه ی اروپا را عامل اصلی جنایات جهان دانستند و خواستار توقف هرچه سریعتر حملات زمینی، دریایی و هوایی ارتش اسراییل غاصب علیه مردم مسلمان غزه شدند.
نمازگزاران آبادانی همچنین با در دست داشتن تمثال های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و دسته نوشته هایی با مضمون آزادی فلسطین اشتغالی از دست اشغالگران قدس، از همکاری سران کشورهای عربی بویژه آل سعود و آل خلیفه با رژیم صهیونیستی به عنوان خائنین به اسلام و مسلمانان ابراز انزجار کردند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در پنج بند قرائت شد و در پایان هر بند که با تکبیر نمازگزاران تایید شد.
7103/7279/551



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن