تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798581364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوری اسلامی تنها پرچمدار واقعی دفاع از کرامت انسانی و حقوق بشر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام عابدینی:
جمهوری اسلامی تنها پرچمدار واقعی دفاع از کرامت انسانی و حقوق بشر است
قزوین- خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت قزوین گفت: در شرایطی که مدعیان دروغین حقوق بشر با حمایت از کشتار کودکان و مردم بیگناه غزه چهره کریه خود را نشان دادند جهانیان فهمیده اند که جمهری اسلامی تنها پرچمدار واقعی دفاع از حقوق بشر و کرامت انسانی در دنیاست و از همه مظلومان حمایت می کند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با گرامیداشت سالروز انقلاب مشروطه گفت: در انقلاب مشروطه نفوذ روحانیون، علما و حوزه های علمیه و مرجعیت برای دشمنان بخوبی آشکار شد و در جریان نهضت تنباکو با فتوی میرزای شیرازی قدرت و صلابت و نفوذ مرجعیت بخوبی نشان داده شد.

وی افزود: نفوذ مرجعیت در این نهضت کاملا آشکار بود و پاک ترین فرزندان این مرز و بوم با پرچمداری عالم با بصیرت شیخ فضل الله نوری نهضتی را آغاز کردند اما توسط یک یهودی ارمنی این عالم به دار آویخته شد تا انقلاب مردم به نتیجه نرسد.

بصیرت موجب ذلالت دشمن می شود

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: شیخ فضل الله نوری پرچمدار بصیرت در تشیع است و امروز نیز تنها عاملی که موجب شکست دشمن و ذلالت آنها می شود داشتن بصیرت و هوشیاری است.

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به حوادث خونین غزه هم بیان کرد: بسیار جای تاسف است که در شرایط امروز کسانی که حقوق بشر را نشانه گرفته اند و حامی تروریست ها و جانیان هستند مدعی کرامت و حقوق بشر شده اند در حالی که خودشان پرونده سیاه بمباران اتمی هیروشیما را دارند اما شرم نمی کنند.

وی افزود: کسانی که 60 هزار کشته در هیروشیما برجای گذاشته اند هنوز هم خود را پرچمدار دفاع از حقوق بشر می دانند و با حمایت از رژیم صهیونیستی و داعش چهره پلید خود را به جهانیان نشان داده اند زیرا همچنان در رسیدن به اهداف غیر انسانی خود مصمم هستند.

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: به یاری خداوند مردم جهان در حال بیداری اسلامی، دینی هستند و گرایش خود را به کرامت انسانی نشان داده اند و با جرات باید گفت تنها ایرانی اسلامی در این شرایط پرچمدار کرامت واقعی انسانی و حقوق بشر است و از مظلوم دفاع می کند.

تخریب بناهای مذهبی توسط داعش حرکتی صهیونیستی است

عابدینی اضافه کرد: تخریب بارگاه ائمه اطهار و بناهای مذهبی توسط گروه تکفیری داعش تاریخ را زنده کرد که در زمان موسی هم از سوی یهودیان ناهنجاریهای زیادی دیده می شد و امروز هم داعش ریشه در استکبار، صهیونیست دارد و در مسیر کارهای ضد انسانی و ضد بشری بدنبال رسیدن به اهداف استکباری است.

وی گفت: در حال حاضر شاهد نبرد دوره چهارم در غزه و فلسطین هستیم که از ویژگی خاصی برخوردار است که از جمله آن مظلومیت مردم غزه است که دل هر انسانی در هر آئینی را به درد می آورد و خشم عمومی را علیه صهیونیست ها برنگیخته است.

خطیب جمعه قزوین اظهارداشت: صهیونیست ها و داعش با تخریب مساجد، مدارس و کشتن کودکان و زنان و مردان بیگناه خوی ددمنشانه خود را بروز داده اند به طوری که امروز در سکوت مجامع بین المللی شاهد حوادث تلخی هستیم که به یاری خداوند و حمایت مسلمانان و آزادی خواهان جهان بزودی شاهد ذلت جنایتکاران خواهیم بود.

حجت الاسلام عابدینی گفت: در گذشته مردم فلطسن و غزه تنها با سنگ و سلاح سرد با رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی مقابله می کردند اما امروز با داشتن موشک های دوربرد، هواپیماهای بدون سرنشین رعب و وحشت را برای این رژیم فاسد به ارمغان آورده و خواب را از چشمان تروریست ها ربوده اند و به یاری الهی شکستی ذلت بار در انتظار استکبار و صهیونیست خواهد بود.

وی ضمن انتقاد از حمایت برخی کشورهای منطقه از جنایات رژیم صهیونیست گفت: در این میان کشورهای مصر، اردن در کنار آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی حمایت کرده اند که بزودی سرنوشت مختوم الهی را با پیروزی غزه مشاهده خواهند کرد.

تیم مذاکره کننده کشورمان از تاریخ درس بگیرد

امام جمعه موقت قزوین در ادامه اظهارداشت: دستگاه دیپلماسی کشورمان لازم است از تاریخ درس بگیرد و بداند آنچه امروز در غزه می بینیم نتیجه 66 سال مذاکره و سازش با دشمن است و در این شرایط  تنها باید با گلوله جواب انسان کشی و ظلم و بیداد و جنایات رژیم های استکباری را باید داد.

در پایان نماز جمعه این هفته قزوین جمعی از بسیجیان و نمازگزاران در حمایت از مردم غزه با امضاء طوماری آمادگی خود را برای اعزام به غزه برای مقابله با جنایات صهوینیست ها اعلام  و برای حضور در فلسطین ثبت نام کردند.
 
 


۱۳۹۳/۵/۱۰ - ۱۵:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن