تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802724411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق بشر آمريكايي تنها مدافع حقوق اسرائيل غاصب است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد آيت الله ناصري:
حقوق بشر آمريكايي تنها مدافع حقوق اسرائيل غاصب است
يزد - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: حقوق بشري كه آمريكا از آن دم مي زند، مختص اسرائيلي هاي اشغالگر است و از نگاه آمريكا، ساير مردم جهان هيچ حق و حقوقي ندارند.



به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه يزد اظهار داشت: امروز آمريكا را همه شناخته اند و مي دانند كه اين جنايتكار بزرگ تاريخ، در مقابل اين همه ظلم و بچه هاي تكه تكه شده، راست مي ايستد و مي گويد كه اسرائيل بايد از حقوق خود دفاع كند. وي بيان كرد: بايد پرسيد كه اين چه دفاعي است كه فلسطينيان با سنگ در مقابل اسلحه ايستادگي مي كنند و آيا اين حقوق بشر است كه زنان و كودكان بي گناه و بي دفاع، مورد اين همه قساوت و سنگدلي قرار گيرند. امام جمعه يزد با اشاره به مواخذه ايران توسط آمريكا در رابطه با حقوق بشر خاطرنشان كرد: در جنگ با صدام، خلبان ايراني ما كه به بغداد مي رسد، هنگامي كه مي خواهد پل را به عنوان يك راه ارتباطي منهدم كند، از اقدام خود صرف نظر مي كند زيرا به اين فكر مي كند كه اتوبوس مدرسه از روي آن مي گذرد و از آنجا كه كاري با غيرنظاميان و مردم ندارد، در حالي كه جانش از هر سو در خطر است، هرگز اين كار را انجام نداد و با غيرنظاميان وارد جنگ نشد.

وي ادامه داد: آنگاه ايران را به خاطر حقوق بشر مواخذه مي كنند اما در اسرائيل با اين جنايات بايد حق دفاع داشته باشند و اين حقوق بشر آنهاست. دشمن در صدد به هم ريختن محاسبات ايران است آيت الله ناصري در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه آمريكايي ها امروز به بهانه انرژي هسته اي و حقوق بشر و اينكه چگونه مي خواهيم زندگي كنيم، عنوان كرد: مي خواهند ما را در محاسباتمان به غلط بيندازند و ثابت كنند كه اگر مسئله انرژي هسته اي حل نشود، مسئله اقتصاد نيز حل نخواهد شد و اگر اقتصاد حل نشود، تحريم ها نيز حل نخواهد شد. وي تصريح كرد: آنها مي خواهند همه كارها را به دست خود بگيرند و به ما ديكته كنند كه چه كاري انجام دهيم و چه كاري انجام ندهيم در حالي كه محاسبه زندگي ما وابسته به زندگي فرهنگي و بالا بردن قدرت و توان خود ماست. امام جمعه يزد بيان كرد: اگر نفت و معدن نبود، ما نبايد زندگي مي كرديم؟ مگر كشورهايي كه نفت و معدن ندارند، زندگي نمي كنند؟ دشمن تا دست گدايي به سويش دراز نكنيم، آسوده نخواهد شد وي خاطرنشان كرد: آنچه مسلم است، دشمن، تا ما دستاز مسئله هسته اي و پيشرفت هاي علمي برنداريم و دست گدايي به سوي آنها دراز نكنيم، آسوده نمي شود.

آيت الله ناصري در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در مورد زندگي و مشي پيشبرد كشور اظهار داشت: براي رشد كشور و خودمان بايد محاسبات و برنامه ريزي هايي داشته باشيم كه اگر اين برنامه ريزي ها درست باشد، ما را به كمال مي رساند. وي ادامه داد: در مسئله اقتصاد، اگر محاسباتمان درست نباشد و يا دشمن در مسائل اقتصادي رخنه كند، به طور قطع با مشكل مواجه خواهيم شد اما اگر اين محاسبات درست باشد، به رغم كارشكني هاي دشمن و توطئه هاي آنها، به موفقيت دست خواهيم يافت. نبايد اجازه دهيم دشمن ما را به سمت اهداف خود سوق دهد امام جمعه يزد تصريح كرد: نبايد اجازه دهيم محاسباتمان غلط از آب در بيايد زيرا در اين صورت، دشمن ما را به هر سمتي كه خودش بخواهد، سوق خواهد داد و همه چيز كشور ما را در دست خود خواهد گرفت. وي با تاكيد بر اينكه نبايد اجازه دهيم به جاي تقويت فرهنگ دفاع و شجاعت، مردم و مسئولان كشور به جان هم بيفتند زيرا اگر اين اتفاق بيفتد، دشمن رخنه كرده و به اهداف خود دست خواهد يافت.


۱۳۹۳/۵/۱۰ - ۱۵:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن