تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819019019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سكوت مدعيان حقوق بشر در برابر نسل كشي اسرائيل تاسف‌بار است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم آيت‌الله اميني:
سكوت مدعيان حقوق بشر در برابر نسل كشي اسرائيل تاسف‌بار است
قم - خبرگزاري مهر: امام جمعه قم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سکوت مدعیان حقوق بشر و کشورهای به اصلاح متمدن در برابر نسل كشي اسرائيل در غزه را تاسف‌بار دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله ابراهیم امینی در حاشيه راهپيمايي روز جهاني قدس در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم قم در راهپيمايي روز جهاني قدس اظهار كرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس مرهمی بر زخم کهنه فلسطينيان بوده و قطعا تاثیرگذار خواهد بود. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محكوم كردن نسل كشي اسرائيل در غزه تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي مساجد، خانه‌ها، بیمارستان‌ها و مكان‌هاي عمومی را مورد هجمه قرار داده و کودک و پیر و جوان را با هم می‌کشد. وي گفت: اسرائيل با استفاده از سلاح‌های شیمایی بزرگ‌ترین جنایت را در سرزمین‌های اشغالی انجام مي‌دهد و این بزرگ‌ترین خیانت به بشریت است. آیت الله امینی اظهار كرد: تاسف بار آن است که این همه جنایت و ظلم با سکوت مدعیان حقوق بشر و کشورهای به اصلاح متمدن انجام می‌شود.


۱۳۹۳/۵/۳ - ۱۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن